Havi zárás - December

december 31, 2021

Decemberben olyan ügyes voltam, hogy mindegyik szerzeményemet elolvastam :O ... tartott ez addig, ameddig a molyon meg nem vettem egy angol nyelvű karácsonyi könyvet (Jenny Colgan) :D Olvasmányok terén elég vegyes a kép - próbáltam az utolsó és legfontosabb kihívásokat kipipálni (a sajátjaimon kívül pl a 21 nemzet csúszott decemberre), sajnos két könyv híján a várólista csökkentés idén se jött össze, de viszonylag sok könyvemet elolvastam. 

Szerzemények:

1. Robert Lacey: A Korona – The Crown
2. Grecsó Krisztián: Ami elhasadt
3. Elena Ferrante: Véletlen találatok
4. Nacukava Szószuke: Rintaró és a könyvek útvesztője 
5. Jenny Colgan: The Little Shop of Happy Ever After

Olvasmányok: 

1. Asztalos Emese – Horváth Panna – Juhász Anna (szerk.): Szemközt a pusztulással egy ember lépked hangtalan 5/5
2. Theodora Goss: Különleges hölgyek európai utazása I-II. 5/5
3. Alice Oseman: Heartstopper 5/5
4. Agatha Christie: Csillag Betlehem felett 3/5
5. Robert Lacey: A Korona – The Crown 5/5
6. Nacukava Szószuke: Rintaró és a könyvek útvesztője 5/5
7. 100 szóban Budapest 2021 4/5
8. Karen Blixen: Téli regék 3/5
9. Pósa Lajos: Pósa bácsi legszebb téli versei Karácsonyra 5/5
10. Grecsó Krisztián: Ami elhasadt 4/5
11. Donald A. MacKenzie: Skót tündérmesék 5/5
12. Andreas H. Schmachtl: Karácsonyi varázslat 5/5
13. Mauri Kunnas: Mikulás és a varázsdob 5/5
14. Katherine May: Út a télbe 5/5
15. Beatrix Potter: Nyúl Péter adventi kalendáriuma 5/5
16. Agatha Christie: Adventi krimik 4/5
17. J. K. Rowling: A karácsonyi malac 5/5
18. Elena Ferrante: Véletlen találatok 4/5
19. Matt Haig: A fiú, akit Karácsonynak hívnak 5/5
20. Matt Haig: A lány, aki megmenti a karácsonyt 4/5

Decemberben is rengeteg szuper könyvet olvastam: ilyen a novemberről átcsúszó Theodora Goss regény, egy friss megjelenés A Korona c. sorozatról vagy a NIOK decemberi könyve - a Rintaró. A karácsonyi mesék is nagy sikert arattak nálam - jó volt kikapcsolódni velük.

Több saját könyvet is elolvastam ebben a hónapban: egy híján az összes decemberi szerzeményemet! Három Poket is sorra került, ill. a korábban beszerzett - de karácsonyra tartogatott könyveket is elővettem (Adventi krimik, A karácsonyi malac), vagy a Skót tündérmeséket, amelynek január végén érkezik egy kibővített verziója (ami fel is került a kívánságlistámra).

Kimondottan sok (gyerekeknek szóló) karácsonyi könyveket is olvastam - ill. az év első és utolsó hangoskönyve is ilyen volt (Pósa bácsi...). 

A hónap meglepetése volt a Heartstopper képregény, amit jövőre folytatni fogok, de ilyen volt A Korona sorozatról szóló kötet, Katherine May esszé-memoárja, Rintaró története.

Több év után mégis elolvastam (a film hatására) Matt Haig bestsellerét és értem a rajongást, kicsit sajnálom is, hogy eddig vártam vele.

 A december egyrészt a karácsonyról szólt nálam (olvasmányok és filmek terén is), ill. az év lezárásáról és a tervezésről. Összeállít a várólista csökkentő listám, megfogalmaztam a 2022-es könyves céljaimat (nincs sok változás az eddigekhez képest).

A többiek decembere:

Amadea, Pupilla

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.