Mézeskalács Readathon

december 15, 2021

Sanna a szeptemberi Almáspite Readthon után elkészítette az adventi verziót, amire nagyon lelkesen összeírtam a tbr-omat ill. a betervezett tevékenységeket :) Pont jókor jött, mert péntek és vasárnap között a terveim szerint már tényleg tudok karácsonyi-adventi könyveket is olvasni. Eddig a 21 szerzős kihívás, ill. a saját újraolvasós és a verses volt a prioritás. 

A readthon cecember 17-én 18:00-kor kezdődik - 19-én  00:00-kor ér véget

Pontok, amiket szeretnék teljesíteni a bingó tábláról:
- nézz meg egy karácsonyi/ünnepi filmet: az újak közül a 8 bites karácsonyt tervezem, vagy újranézném a Holidayt, amit már tavaly is szerettem volna
- olvass egy télen játszódó könyvet/amihez húz a szívem/fehér borítós (fogjuk rá)/karácsonyi könyv: több kiszemeltem is van, de ami reálisnak látszik ezen a hétvégén: Agatha Christie: Adventi krimik és a Skót tündérmesék (ami egy kihívás teljesítésének utolsó pontja lenne)
- meleg ital: teateatea (DM Adventi kalendárium teákat iszogatom, igaz nem minden nap van hozzá kedvem, ezért már több összegyűlt), de hétvégén tervezek újra forró csokit készíteni pillecukorral :D

A DIY projektjeimet már befejeztem, de talán még lesz időm hétvégén készíteni valami díszt, dekort :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.