Célok 2022-re

december 23, 2021

Idén kicsit később álltam neki átnézni mit teljesítettem idén az olvasós terveim közül és mit szeretnék jövőre.

2021-es terveim voltak:

 TÉNYLEG kevesebb könyvet venni és erőteljesen szelektálni a meglévőket. - hát... 96 könyvet vettem/kaptam idén, szóval ez annyira nem sikerült. De a 75%-át elolvastam (vagy már korábban olvastam és most szereztem belőle saját példányt), ami végül is nem olyan rossz arány.

 az aktuális szerzeményeket hamar elolvasni - ez tényleg egy jó terv, mert többször behúztak a csőbe az akciós könyvek, amik aztán évekig várnak a polcomon. Az akciókat már egész jól elkerülöm, max a nagy tavaszi-nyári dömpingben vásárolgattam ilyen könyveket. 

 jobban megválogatni mit olvasok - idén is 200+ olvasmánnyal zárom az évet, de úgy érzem hogy nem voltak semmitmondó olvasmányaim, sikerült jól megválogatnom őket. Több friss megjelenésnél kivártam, aminél nem éreztem biztosra, hogy tetszene. Sok-sok képregény, vers, mese is szerepel a listában, de idén egész hosszú könyveket is sikerült elolvasnom, aminek örülök.

Kihívások molyon, amiket szerettem volna teljesíteni:

Sajátjaim:

  • ✔ Havi egy verseskötet - 2021. március 30-ig tart - ezt meghosszabbítottam (2022. március 31.) és sikeresen teljesítettem eddig
  • ✔ Havi egy újraolvasás | 2021
  • ✔ Könyvbingó 2021
  • ✔ Havi egy képregény | 2021

✔ Danlin X év X nemzetes kihívása

✔ Évszakos krimi kihívások - ezt jövőre is folytatom, ez jól motivál az Agatha Christie életmű olvasására

 Várólistacsökkentés 2021 - két könyv hiányzik a teljesítéshez, nem sok esélyt látok rá, hogy a következő egy hétben ez sikerül. A H, mint héjába beleolvastam, de elég sűrű szöveg - nincs most kedvem hozzá, ill. a többi könyv is vagy hosszú, vagy komolyabb, amihez ebben az időszakban már nincs kedvem. De már formálódik a jövő évi listám, úgyhogy maximum 2022-ben talán sikerül életemben először teljesíteni :D

2022-es terveim

- kevesebb könyvet venni, negyedévente-félévente átszelektálni az eddigieket
- aktuális szerzeményeket hamar elolvasni
- tartani magam a jól megválogatott olvasmánylistámhoz, bízni a 'radaromban'

Molyos kihívások:

Sajátjaim:
  •  Havi egy verseskötet (2022. március 31.)
  • ✔ Havi egy újraolvasás | 2022
  • ✔ Könyvbingó 2022


A várólista csökkentés egy alternatívája, amit 2021-ben teljesítettem is - 2022 a magánkönyvtár éve

Új vizeken 2022-ben is (ezt is évek óta teljesíteni szoktam)

Évszakos krimi kihívás - amivel a már említett Agatha Christie életművet apasztom, ami önmagában is egy fontos projektem.

Ti már elkezdtétek megfogalmazni a 2022-es céljaitokat? :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.