Things I Love Thursday #15

április 15, 2021

- befejeztem a legújabb Strike-krimit utána pedig több rövid-rövidebb könyvet is. A költészet napja alkalmából elolvastam: Fodor Ákos: Kis téli-zene, Nádasdy Ádám: Nyírj a hajamba.
- csütörtökön megvettem az áprilisi két új Poketet - a Barátom, aki voltál versantológiát el is olvastam
- még két hete érkezett egy újdonság a 21. Század Kiadótól - Rose Tremain újdonsága, amiről már olvashatjátok a bejegyzésem
- havi egy képregényt is kipipálhatom - elolvastam Koska Zoltán: A nagy Csé c. művét, ami Cs. Horváth Tiborról szól
- könyvtárosok világnapja alkalmából akadt a kezembe a Scolar kiadó egyik gyöngyszeme: Klaus Hagerup: A kislány, aki meg akarta menteni a könyveket, amit ebédszünetben olvastam el. Megható és igazán könyvmolyoknak való történet, a Hónővérből már ismerős Lisa Aisato csodaszép illusztrációival

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.