Könyv Kemping Readathon 2021 | Beszámoló

április 04, 2021

Ezen a héten zajlott a magyar booktuber közösség által szervezett Könyv Kemping Readathon - olvasási maraton. Ternészetesen megszólítottak a témák - jó játék volt összeválogatni a várólistámról, hogy miket olvassak a megadott pontokra. Mivel az új Cormoran Strike kötet előtte héten érkezett meg és el is kezdtem, ezért kevesebbet tudtam teljesíteni, mint amit terveztem, de végre sorra kerítettem olyan régebb óta halogatott könyveket, mint Kiss Noémi Balaton c. novelláskötete vagy Pilinszky meséje.

Az első könyv, amit befejeztem a héten és 3 pontot is ki tudtam pipálni vele (igaz nem szerepelt a tbr-listámon):
Herendi Kata&Szabó Eszter Judit - 20 ​önismereti kérdés és válasz
✔️ 1) Otthonról hoztam (magyar szerző)
✔️ 7) Még 10 perc – egy könyv, amit a KK előtt kezdtél el
✔️ 8) Tanösvény – egy ismeretterjesztő kötet


✔️ 3) Fotóalbum – képregény/illusztrált kötetek📷: The ​Witcher/Vaják: Történetek Ríviai Geraltról (The Witcher 1-3.) - ezt a hétvégére terveztem be, de márciusra elmaradt volna az újraolvasás, ezért a hét elején ezt vettem sorra. 


✔️ 5) Sprint – rövid kötet🏃: Pilinszky János - Kalandozás ​a tükörben tökéletes 'esti mese' volt

✔️ 6) Vízpart – kék borító és/vagy olyan könyv, ami vízparton játszódik, nagy szerepet kap benne a víz🌊 + 2) Válogatáskazi – egy könyv valamilyen listáról VAGY zene a könyvben💿📼 Kiss Noémi - Balaton - kék is, Balaton mellett vagyis vízparton játszódik és már jó ideje olvasatlanul várt a polcomon! (+ magyar szerző, az első ponthoz is jó volt + Válogtáskazi - mivel a magyar szépirodalom 2020 listán szerepel molyon). Ezt a hét elején - közepén olvastam a buszon, ideális volt a mérete miatt. 


✔️ 8) Tanösvény – egy ismeretterjesztő kötet, vagy egy olyan könyv, amiből úgy érzed tanulhatsz valamit🌱🎓 - James Clear - Atomi ​szokások - erről tervezek egy blogbejegyzést is, tényleg hasznos olvasmány lehet főleg, ha még nem vizsgáltátok a céljaitokat - motivációt - szokásokat. Nekem több részlete ismerős volt, de jó volt egy rendszerben látni, szeretnék meríteni belőle.


Amikre nem került sor:
1) Otthonról hoztam – magyar szerző - kategória pipa, de a tbr-lista könyv az nem jött össze: Rejtő Jenő - A ​tizennégy karátos autó

4) Kincsesláda – egy könyv, ami számodra kincs, vagy drága volt, számodra sokat ér, vagy nagyon szereted, ahogy kinéz, vagy újraolvasás, régi kedvenc👑: Michael Ende - A ​Végtelen Történet - ezt már nem sikerült bezsúfolni erre a hétre, de tavasszal - ebben a félévben ... :D szeretném tényleg újraolvasni!

9) Csillagok között – ezt lehet szó szerint érteni is, tehát űrben játszódó sci-fi, de érthetjük átvitt értelemben is, mint megírták a csillagokban💫 Michael Ende - A ​Végtelen Történet - nagyon tágan értelmezve

10) Hálózsák – egy könyv, ami kívül esik a komfortzónádon⛺️ - Henry David Thoreau Walden ​/ A polgári engedetlenség iránti kötelességről - esszé, filozófiai mű


Összességében a tbr-listámról sikerült elolvasnom 4 könyvet, amikkel 6 kategóriát pipálhattam ki. Az extra tartalmakat, beszélgetéseket, Insta-kihívásokat nem követtem - nem teljesítettem, mert az most nem fért bele a hetembe, de majd visszanézegetem őket.


2 megjegyzés:

  1. Szép teljesítmény :) Nekem sikerült a három könyvvel a kötelező és kinézett pontokat teljesíteni :D Jó élmény volt, bár sajnos a munka eléggé megszakította, így nem is tudtam annyira részt venni a közösségi életben, mint a live-ozások vagy az insta feladatok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Na akkor neked is jól sikerült! Már ez is jó szerintem, ha sikerül a tervezett könyveket elolvasni.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.