Things I Love Thursday #14

április 08, 2021

- Katacita újra blogol!
- húsvéti hosszú hétvége fotózással és kirándulással (amikor még tavasz volt)
- nagyjából sikeres volt a Könyv Kemping Readathon részvételem - több könyvet is elolvastam a várólistámról
- húsvét
- még mindig az új Strike-krimit olvasom, nemsokára végzek (tetszik ám, csak beelőzték más könyvek)
- múlt héten megérkezett a már ősz óta várt új Rose Tremain regény (A kegyelem szigetei), amit már elkezdtem (buszos olvasmány), várom már hogy teljesen ezzel foglalkozhassak!
- a nyitást kihasználva leadtam egy Libri rendelést - már várom, hogy átvehessem (ja és újra üzemelnek a könyvtári 'könyvteraszok' is, legalábbis nálunk! ;))

2 megjegyzés:

  1. De jól esik, hogy így örülsz, köszii <3 Nagy löketet adtatok ám!
    A Rose Tremain regényt néztem én is, mert Bathban játszódik, ha jól emlékszem, és oda mindig el akartam jutni, csak még nem sikerült.

    A Kormit lehet, jobb is, ha húzod egy kicsit, mert aztán ki tudja, mikor jön a következő rész, én nagyon örülök neki, hogy ilyen hosszú!

    A molyos posztodat látva megnéztem a győri könyvtárat, és itt is lehet menni hétfőtől a könyvekért, úgyhogy elő is jegyeztettem párat! :) Tök jó, hogy megint lehet könyvtárazni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak semmi nyomás :D Megyek majd még olvasgatni hozzád - legutóbbi posztod még vár rám.
      Bathban indul, de néhány fejezet után ugrál más szereplőkre, írok majd róla posztot ;)
      Huh majd újra szeretném olvasni a korábbi Strike részeket, azzal is pótolom majd az élményt.
      Örülök, hogy ott is beindul - azért is írtam, hogy érdemes 'otthon' figyelni, hogy mások is újraindultak-e. Extra sok kérés jött hozzánk ma, látszik hogy hiányoztunk - ez jól esik és nagyon fontos! :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.