Things I Love Thursday #25

június 18, 2020
- pénteken egy óra kattintgatás - frissítés után sikerült megrendeltem a Krémmánia BeautyBoxát és kedden át is vehettem. Nekem megérte, mert csupa olyan dolog lapult benne, amim pont nem volt, azóta tesztelgettem is jó néhányat és beváltak :)
- a júniusi terveim közül már 4 könyvvel végeztem, a héten az Anne sorozatot folytattam - már a 7. részt olvastam és a könyvtárból kihoztam az utolsó magyarul megjelent kötetet is
- két sorozatot is befejeztem a héten - az egyik a Normális emberek (könyvben jobban tetszett) - a másik Az alibi volt (amit 3 éve olvastam, de olyan kis Szenilla vagyok - nem hiába Dory az eredeti neve a karakternek :D, hogy elfelejtettem a sztori nagy részét)
- végre eljutottam fodrászhoz
- a héten újra kinyitott a könyvtár :))

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.