Things I Love Thursday #22

május 28, 2020
- kiolvastam két Jóbarátok könyvet is a hétvégén, az Otthonról hoztuk gyűjtemény pedig jobban tetszett, mint amire számítottam
- podcastokkal indult több reggelem - LibrAmore, Popkultcsajok és a Lapozz a 99-re legújabb adásait hallgattam
- sikerült három könyvemet is eladnom a hétvégén - szigorúan érintés mentesen, Foxposttal :D
- Ahol a folyami rákok énekelnek könyvet is elolvastam a héten, meglepetést okozott :)
- megjelent a cikk, amin tavaly ősz óta dolgoztam :)

1 megjegyzés:

  1. Tök jó, hogy írtál ezekről a podcastekről, épp pár hete keresgéltem, mit lehetne hallgatni, mert sose használtam még ki spotifyon ezt a lehetőséget :) inkább olvasok vagy zenét hallgatok utazáskor, de legközelebb majd belehallgatok az egyikbe :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.