Things I Love Thursday #21

május 21, 2020
- kezd visszarázódni az életem a normális kerékvágásba - magánélet és a munka terén is :)
- nem tudtam várni, megrendeltem a 21. Század Kiadótól A Jóbarátok-generációt és mellé a már olvasott Normális embereket. Előbbit kedden el is kezdtem olvasni, utóbbiból pedig elkezdtem a sorozatot nézni
- végignéztem a Doctor Who 12. évadát, amit sokáig parkolópályára tettem - megkedveltem a Broadchurch sorozatból már ismert Jodie Whittaker-t, de nem volt olyan könnyű a sok férfi doki után :O
- hétfőn a kijárási korlátozás után először leültünk kávézni, beszélgetni barátnőkkel. Az utóbbi hetekben amúgy fokozatosan 'szoktam vissza' az emberek közé, hála a sok szabadságnak, otthoni munkának, de lassan visszaállnak a dolgok a munka terén is nemtudjukmikornyitunk
- kedden nem csak a 21. Százados könyvek, hanem a blogturnén nyert könyvem is megérkezett (Jeanine Cummins: Amerika földje)
- egy gyöngyszemre is akadtam a héten: A 015-ös villamos kísértete kisregény formájában, de elolvastam végre A kis barátot és az Autoboyographyt
- de megörültem Rupi Kaur második kötetének, amivel teljesítettem a májusi újraolvasási célomat

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.