Things I Love Thursday #19

május 07, 2020
- két sorozatot néztem végig az elmúlt hétvégén: a Russian Doll-t (egyedi és megkapó) és a május elsején debütáló Hollywood sorozatot, ami egy alternatív filmes aranykort mutat be. Filmek közül Michelle Obama Így lettem dokufilmjét is megnéztem tegnap, ma pedig Ricky Gervais miatt (After Life) a Lódító hódítót.
- folytattam Agatha Raisin sorozatot, ami a könyvekhez hasonlóan szórakoztató és a Crownt - amiből legalább tanulok is kicsit az angol történelem egy szeletéről :)
- a Blogturnén megnyertem az egyik könyvet, amire pályáztam - Jeanine Cumminstól az Amerika földjét
- rendrakás közben Spotify alternatív magyar zenéket hallgattam - ha már koncertekre úgysem jutunk el nyáron
- HeyJulie videókat nézegettem hétvégén, amiket korábban mentettem el - kedvem támadt persze átrendezni a szobám és kreatívkodni
- újabb két kötetét olvastam el az Anne sorozatból
- a májusi olvasmányterveim közül a második könyvet olvasom - Jane Harper új regénye nagyon tetszett, most az Orgonalányok van soron, amit direkt májusra hagytam, nekem ez az orgona hónapja :)
- lassan, de kezd visszatérni az élet a hétköznapihoz. Mondjuk ez a hétvége és a jövő hét nagyon laza lesz, mert szabadságon leszek - igyekszem kihasználni az időt most is olvasásra :)

2 megjegyzés:

  1. A Russian Doll nagyon jóóó! :) A Hollywood engem is érdekel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, először azt hiszem Lobonál láttam először, aztán a te posztod juttatta eszembe :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.