Havi zárás - Július

július 31, 2018
Aktív volt ez a július minden téren: volt bőven programom, szakmai kihívások és sok-sok olvasmány.  Ebben a hónapban ünnepeltem a blog 9. 'szülinapját' is. 
Sok könyv érkezett hozzám, szám szerint 7 darab, ezek közül 5-öt már elolvastam (volt amit korábban).

V. E. Schwab: A Fényigéző
Kiss Márton: Vér a vasra
Jonas Jonasson: A százéves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt
Alice Munro: Asszonyok, lányok élete
Federico Baccomo: Anna éppen hazudik
Sofi Oksanen: Tisztogatás
Colm Tóibín: Nora Webster

Olvasmányaim: 20 db*
*A magas olvasmány-szám annak köszönhető, hogy több kisregény ill. illusztrált, rövidebb könyv is szerepel a listában ;)

A havi terveimet a hónap elején kicsit módosítottam: több régóta halogatott könyvet inkább levettem róla, az öt darabos listát majdnem teljesítettem is (Éva három lányát elkezdtem pár napja). 

Ebben a hónapban sorra tudtam keríteni évek óta halogatott könyveket is, aminek nagyon örülök - ilyen volt a Winie Langton sorozata, Joyce Maynard könyve (ezt nagyon szerettem) és Nora Robert boszorkányos sorozatának záró darabja (ezt kevésbé :D).

Ha már sorozatok, többet befejezettnek tekinthetek: a már említett Winie Langton történeteknek (bár mostanában láttam Facebookon, hogy már készül a 6. rész ;)), Nora Roberts A Három Nővér Szigetének, A mágia árnyalatainak.

Került a kezembe persze több új(abb) megjelenés is - ezek közül nagyon tetszett Nora Webster története (annyira, hogy egy jó ajánlatot kihasználva megvettem egy molytól), Magyar mesék lázadó lányoknak, a Fényigéző; jó kikapcsolódást nyújtott a Vér a vasra, Gabriella Eld könyve, Anna éppen hazudik sztorija. 
Csalódást okozott a Minden szív kaput nyit, az Esterházy válogatás kötetet, ill. Updike verseskötete. 

Összességében sok jó könyvet olvastam, komfortzónámat is tágítottam és a már említett régóta halogatott könyvek elolvasásának is örülök. 

Bejegyzést majdnem mindegyikről írtam - ill. volt még néhány érdekesebb mesélős témám: az újraolvasásokról, a gyűjteményeimről és az eddigi félévemről

Augusztusra már kész a listám - szeretnék több sajátot ill. régóta várólistás könyveket olvasni. 

A többiek júliusa:
Pupilla, Dóri, Nita, Nikkincs, Amadea, Szilvamag

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.