9 éves a blog!

július 05, 2018
forrás
2009. július 5 óta:
- elolvastam 1132 könyvet (kb - mert nem akarom elhinni, hogy 2009-ben 'csak' 17 könyvre kerítettem sort)
- írtam 1739 bejegyzést
- szereztem két diplomát, egy új szakmát és megtaláltam a hivatásomat
- megismerkedtem sok emberrel, kötöttem barátságokat - kedvenc bloggereim közül is
- nekiálltam dolgozni
... a blog és a könyvek mindig ott voltak nekem és még remélem sok-sok évig így lesz!

Az utóbbi két évben nagyobb intenzitással vezettem, rengeteg könyvet olvastam, odafigyeltem az Instagramon megjelenő képekre is. Többen csodálkozhattok, hogy a fenébe' tudok ennyit olvasni. Szerettem volna erről is írni egy kicsit, de nem akarok túl személyes lenni. A rövid válasz annyi, hogy életem most egy ilyen szakaszban van: a hobbimnak élhetek a munkaidőn kívül - sőt a munkámba is bele tudom vonni egy kicsit, aminek külön örülök :)
Remélem néhány év múlva több feladat és program fogja elvenni az időt az olvasástól és a blogtól is - egyelőre kihasználom ezt a helyzetet, amennyire tudom. A másik válasz pedig az, hogy már majdnem két éve könyvtárosként dolgozom, így napi szinten kerülök kapcsolatba új könyvekkel, szerzőkkel, így még jobban bővíthetem az ismereteimet és az ajánlóim körét :) 

Jöjjön az évek óta szokásos statisztika:
- 1738 bejegyzés született
- 152-en követtek 'Rendszeres olvasók' menüponton keresztül, Facebookon 208-an kedveltétek az blog oldalát
- a leglátogatottabb hónap 2017. januárjában volt
- a legnépszerűbb bejegyzések - már évek óta :D - Keri Smith - Nyírd ki ezt a naplót!, Simon Márton - Polaroidok, Thomas Hardy - Egy tiszta nő, Szabó Magda - Az ajtó, Stendhal - Vörös és fekete
- a legkedveltebb rovatok: Havi tervek (vagy egyéb listázós, tervezős bejegyzések), a TILT-ek, a Havi zárások és persze a Friss könyvek

A blogolásról épp néhány napja írtam egy bejegyzést, ha érdekelnek a további 'kulisszatitkok' ;)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog Blogfordulót! 9 év, nagyon szép szám, nagyon kitartó és remek blogger vagy. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog blogszülinapot, és sok-sok jó könyvet, és ilyen aktív blogolást a továbbiakra is! :) Nagyon szeretek hozzád járni, mindig van friss és még frissebb poszt is, és rengeteget olvasol, ebben mindig példakép maradsz. :) A TILT-et és a többi rovatot is szeretem, ne hagyd abba! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok!! :*
    Pupi igyekszem, szeretem írni azokat is :))

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.