Sarah Andersen - Sarah's Scribbles 1-4

Egy molyos kihívás miatt újraolvastam ma délután az egyik kedvenc képregénysorozatom - aminek nemsokára megjelenik az ötödik része (Adulthood ​Is a Gift!)

Sarah Andersen első képregényét - Adulthood Is a Myth / Felnőni kiábrándító még angolul, 2016-ban olvastam el, ill. követtem a Tumblr oldalát is. Azóta szép sorban jelentek meg a gyűjteményei - amiket először eredetiben olvastam, majd magyarul újráztam velük. Most töményen, egymás után elolvastam a 4 részt - és reménykedem benne, hogy valamikor esetleg megjelenik egy kötetben az összes, angolul, amit szeretnék a polcomon tudni és egy-egy nehéz nap után felvidulni vele. 

Ez a sorozat azokat fogja meg legjobban, akik az alkotóhoz hasonlóan introvertált személyiségek, hajlamosak a szorongásra, szeretik a kényelmet és a cicákat :)) Ezen kívül, főleg a későbbi részekben az alkotókhoz is szól, több konkrét fejezetet szentel az alkotás és az internet, a kitárulkozás, a trollkodás témáinak a 2-3. részben.

Sarah 'köpenyéből' azóta többen kibújtak, mint például Catana Chetwynd, Debbie Tung, Cassandra Calin (mindegyikük amúgy az Andrews McMeel kiadónál jelentek meg). Könnyed kikapcsolódást nyújtanak, de nekem még mindig Sarah Andersen az első. 

Jó élmény volt újrázni a köteteivel, most magyarul - de szeretném majd még eredetiben is!

(Sajnálom, hogy a Netgalley-ra - még? - nem került fel az 5. rész, szívesen előolvasnám :))

Az első három részről korábban írtam külön blogposztokat.

5/5

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.