Sarah Andersen - Adulthood Is a Myth

Egész könnyen megy annak a tervemnek a teljesítése, hogy olvassak minél több könyvet angolul - jó ez egy rövid képregény, de akkor is :)

Sarah Andersen rajzait már ismertem a Tumblrről, és mindig megmosolyogtatott, és lelkesen bólogattam, hogy igen én is pont így, és is pont ilyen vagyok :)
Sarah rajzai nagyon bájosan mutatják be az introvertált személyiségek hétköznapi kis gondjait, élményeit. Szerintem sok könyvmoly magára ismer, ezen kívül a generációnk jelenségeit is jól megmutatja - munka, gyerekek-téma, internet, és hát a felnőtté válás kríziseit.

Sarah az egyetemen kezdte el ezt a figurát rajzolgatni, évekkel később lett nagy sikere amikor egyre többen megosztották a Tumblrön a rajzait. Az első rajza, ami igazán népszerű lett ez volt (a könyvben is ez az első).
forrás

A felnőttség egy mítosz címmel kicsit több mint 100 kis jelenetet kapunk ebben a könyvben, aminek az olvasását igyekeztem elhúzni, hogy több napig meglegyen a mosoly-adagom. Amikor befejeztem, akkor pedig Sarah Tumblr oldalára mentem, hogy pótoljam.
Ajánlom minden introvertáltnak, kezdő angol nyelvtanulónak, nőnek, lánynak, vagy csak ha egy kis mosolygásra vágytok! :)

5/5

Interjú Sarahval.

Kiadó: Andrews McMeel
Kiadás éve: 2016
Oldalszám: 112
Borító: 5/5

Fülszöveg:
"Do you love networking to advance your career? Is adulthood an exciting new challenge for which you feel fully prepared? Ugh. Please go away.These casually drawn, perfectly on-point comics by the hugely popular young Brooklyn-based artist Sarah Andersen are for the rest of us. They document the wasting of entire beautiful weekends on the internet, the unbearable agony of holding hands on the street with a gorgeous guy, and dreaming all day of getting home and back into pajamas. In other words, the horrors and awkwardnesses of young modern life. Oh and they are totally not autobiographical. At all.Adulthood Is a Myth presents many fan favorites plus dozens of all-new comics exclusive to this book. Like the work of fellow Millennial authors Allie Brosh, Grace Helbig, and Gemma Correll, Sarah's frankness on personal issues like body image, self-consciousness, introversion, relationships, and the frequency of bra-washing makes her comics highly relatable and deeply hilarious."

2 megjegyzés:

  1. Haha, én is most olvastam, és az előbb élesítettem a posztom! :D Nekem is nagyon tetszett, de nem bírtam elhúzni az olvasását, gyorsan ledaráltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálad láttam először, utána kattantam rá én is :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.