Things I Love Thursday #17

április 28, 2016
  • A szombatom megint kirándulással telt - egy rendhagyó irodalmi-műértelmezés órát tartottunk Balatonalmádiban és Balatonfüreden. Szép időnk volt, és sok szép helyet láttunk :) Volt persze kávé és fagyi is, na meg sokat fotóztam persze. Ennek folyományaként májusban fogok olvasni Eötvös Károlytól.
  • A hétvégén befejeztem a szakdolgozatom, azóta köttetésen van, jövő héten pedig leadom! Hurrá!
  • Hétfőn egy régi-régi barátnőmmel találkoztam, aki hazajött Olaszországból, ment a pletyó a kávé és a sütik mellett :) 
  • Végre nekem is megjött a két GABO-s újdonság: a Rengeteg és a Tizenegyes állomás! Plusz a Lírában megvettem a monstrum Abban a házban c. könyvet, kemény 600 ft-ért (kávéár!) :D

2 megjegyzés:

  1. Szuper, hogy kész a szakdogád, hatalmas gratuláció és konfettieső! :)
    Tök jók a képek a szombati kiruccról, jó napotok lehetett!
    Könyvek hozzám is jönnek dögivel, illetve szerintem én leszek az egyetlen, aki nem rendelte meg a Rengeteget :D

    VálaszTörlés
  2. Yayyy, háromszoros hip-hip-hurrá a szakdoga miatt! :)
    Kávéár! :D Hú az egy jó vastag, nagy könyv! Tök jó, hogy ennyire akciós volt. :)
    Na, neked is van Tizenegyes állomásod, kíváncsi leszek, én meg azt hagytam ki, én is úgy érzem magam, mint Katacita a Rengeteggel, nekem tizenegyesem nincs, mindenkinek van. :D Viszont a Rengeteg velem is hazajött! :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.