Áprilisi tervek

április 01, 2016
Az április azt hiszem húzósabb lesz, mint a március. Ezért tényleg minimálisra csökkentettem ezt a listát, olyan könyveket vettem fel, amik tényleg fontosak lennének a kihívásmániáim miatt, vagy mert épp most nagy kedvem van olvasni őket.

A lista első két eleme friss beszerzés, ezeket biztos nemsokára el is kezdem. A Kisvilágok várólistás, még ez a legrövidebbnek tűnő a többi közül. A Harry Q. lesz az első amit olvasok, mert ezt a könyvtárból szereztem meg. 
  1.  Joël Dicker: Az igazság a Harry Quebert-ügyben
  2. ✓ Szaniszló Judit: Beenged
  3. ✓ Kőrösi Zoltán: Az ítéletidő
  4. ✓ John Williams - Stoner
  5. Claudio Magris: Kisvilágok (vcs)
+ Jó lenne még A boszorkány idejével újrázni, na meg végre elolvasni a Stonert, hisz nem hosszú...

Ja április, könyvfesztivál - úgy néz ki a megálmodott szombati látogatást nem tudom összehozni, a vasárnapon gondolkozom még. Szerintetek érdemes akkor ellátogatni oda? :)

8 megjegyzés:

  1. Márciusra és áprilisra én is csak négy könyvet terveztem, nem tudok most nagyon haladni a könyvekkel :(
    Szerintem érdemes. Idén nekem is kiesik a szombat vagy lehet, hogy csak késő délután tudok menni, épp ezért én is a vasárnapot tervezem. De még ez sem biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is szép mennyiség, ésmég ki tudja, hogy alakul a hónapunk :)
      Szeretnék menni, meg akkor végre hosszabban is találkozhatnánk, meglátjuk kinek hogyan jön össze!

      Törlés
  2. Én most nem terveztem be semmit előre. Majd ahogy jön. :)
    Szerintem érdemes vasárnap is kimenni, lesznek még bőven könyvek-emberek-napfény-fű :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkoztam, hogy megírjam-e, de azért jó látni ezt a listát, nagyjából tudom tartani magam hozzá.
      Na ja! Te is ott leszel? :))

      Törlés
  3. A Harry Q-ra már nagyon fáj a fogam, de még nem tudtam kikölcsönözni, kíváncsi leszek a véleményedre. Én szombatra tervezem, hogy kilátogatok a fesztiválra, mert akkor lesznek olyan programok, amik nagyon érdekelnének, aztán meglátjuk, de szerintem a vasárnap is szuper lesz, legfőképpen, ha süt a nap is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg ilyen kapós minden könyvtárban? :))
      Vasárnap is lesz egy-két jó dedikálás és előadás is, szeretnék menni :)

      Törlés
  4. Hogy tetszik a Harry Q? :)
    A Stonert pikkpakk elolvasnád, főleg a te tempódban. :D
    Vasárnap legalább nem lesz olyan tömegnyomor (talán) a Könyvfeszten. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eléggé tetszik, gyorsan is haladok vele, Marcust az elején felpofoztam volna, de a regény többi része miatt megbocsátom ezt a balfácán narrátort :D
      :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.