Things I Love Thursday #15

április 14, 2016
✿ visszafogott Glamour napok, pár kence, egy új cipő a nyárra, ruhát most nem is vettem!
✿ új dekor plakát a konyhában
✿ voltam végre fodrásznál, növeszteném most a hajam, de talán ez segít rajta, hogy beinduljon
✿ egész sokat olvastam (Stoner, az új Kőrösi könyv és egy cuki könyvmolyos chicklitet olvasgatok a héten)
✿ megjöttek a vadiúj könyveim a Lírától és még egy Fortepan naptárt is kaptam ajándékba (amit nem tudom hova teszek, mert nagyon nagy :D)
✿ szombaton Pestre megyek, bloggertalira!!! :) (könyvfesztre viszont nem, ez már tuti)
✿ virágok mindenhol - beindultak a cseresznyefák a városban, nagyon szépek, plusz több helyen ültettek tulipánokat :)

4 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, hogy ilyen visszafogottan Glamouroztál! :)
    Tegnap én is vettem egy ilyen vattát, láttam, hogy olcsóbb, mint a fele akkora. Micsoda izgalmak! :D Mostanában már csak ilyen hihetetlenül unalmas dolgokat veszek a drogériákban :D
    Szombaton találkozunk! :))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te vettél valamit?
      Megéri figyelni az ilyen apróságokra is! :))
      Igeeeeen! Már nagyon várom!

      Törlés
  2. Juhuhúúú, bloggertali! :D :D alig várom!

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.