Things I Love Thursday #14

április 07, 2016
sütöttem medvehagymás pogit... sótlan lett, majd legközelebb ügyesebb leszek
több időm volt blogolni a hét elején és olvasni is (a tavaszi listámról már kipipálhatok két könyvet, és a Kőrösit is elkezdtem)
tiszta nyár volt a hét elején
barátnémmal kipróbáltunk egy kis olasz-tésztás éttermet, amit már éve óta akartunk
Glamour-napok 0. nap sikeresen letudva - csak a legszükségesebbeket sikerült beszereznem. Na jó ez a kék körömlakk lehet, hogy nem kellett volna, de majd nyárra jó lesz :D Ma délután folyt.köv.

4 megjegyzés:

  1. Ezt a virágos képedet instán is megcsodáltam, nagyon jóó! Akárcsak ez a manikűr, ezt a sárgadinnye színű lakkot én is felkentem a múlt héten. :)
    Kellemes glamour-napozást, kíváncsi vagyok majd a szerzeményeidre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, csak séta közben lekaptam :)
      Ez igazából barack, most nagyon rá vagyok kattanva - ahogy látható a blogon is :D
      Kösziii, nemsokára indul a 2. menet :D (New Yorker, Rossmann, meg majd még H&M és befejeztem).

      Törlés
  2. Felnevettem az első soron - sütöttem - sótlan lett :D Nálunk ezt mindig nehéz eltalálni, a családban mindenkinek elég eltérő az ízlése sózás terén.
    Engem a glamour-napok minden évben meg tudnak lepni, most pl. a 0. nappal a DM-ben, nem értettem miért vannak tegnap annyian, aztán leesett :)De most nagyon visszafogott voltál, nem sok minden került a kosaradba, nem? Majd a kék lakkról mutass képet ha használatba vetted, biztos jót alkotsz majd vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Én rendszerint sótlanra csinálok mindent, ebbe szerettem volna többet tenni, de párom lebeszélt...
      Igen az a 0. nap újdonság volt, de jobb is hogy kicsit elhúzzák, talán oszlik a tömeg :D Nem, most tudatosan csak a legszükségesebbeket vettem-veszem. Még holnap futok egy kört a Rossmannban, meg h&m és kész.
      Kék - itthon már idegenkedtem tőle, de majd ha megihlet valami alkotok vele :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.