Things I Love Thursday #43

október 22, 2020

 - befejeztem a Sabrina sorozat első évadát, és azonnal folytattam a másodikkal :) tökéletes októberi - borzongáshoz. Ill. elolvastam a képregényverziót is 
- fotóséta erdőn-mezőn
- vettem egy új virágot hétfőn - igen, főként a cicás-halloweeni kaspója miatt
- végre kiolvastam A Manderley-ház asszonyát, ill. az októberi szerzeményeim közül Hartay Csaba verseskötetét és elkezdtem a Meseország mindenkié gyűjteményt! 
- az októberi olvasmányterveim közül kipipálhatom a Lord Edgware meghal krimit és már említett Manderleyt
- megérkezett a héten a Book24 rendelésem mellett két könyv a Bookdeporól - most rá akarok állni a saját könyvek olvasására - vissza is vittem a könyvtárba a héten egy elég nagy kupacot 
- 4 napos hosszú hétvége indul ma! :D

5 megjegyzés:

  1. Úgy örülök, hogy neked is így bejön a Sabrina :) Ki a kedvenced?
    A képeidet láttam instán, nagyon szépek :)
    Azt hiszem, az új virágodat is láttam, és korallvirág, ha jól tippelem. Tanács hozzá: ha elvirágzik, légy vele türelmes! Félárnyékba tedd, ne full sötétségbe (nekem ott lehullajtotta a leveleit :(). Kis öntörvényű növényke - virágzik majd, ha akar :D Én épp most szaporítok belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Salem, mennyire cuki már? Na meg Sabrina maga.
      Köszi, igen korallvirág - köszi a tippet!

      Törlés
    2. :D Igen, Salem cuki. Én nagyon szerettem a három nővér nevét: Agatha, Dorcas és Prudence :) Annyira hangzatosak. De a kedvencem Hilda :D Na jó, Zelda is, meg Ambrose meg Rosie meg mindenki :D

      Nincs mit, remélem, szép marad nálad is :)

      Törlés
    3. Tegnap kitöltöttem a tesztet poénból, hogy melyik boszi vagyok - Hilda jött ki :D Ja amúgy pár napja esett le, hogy Zeldát Miranda Otto játssza, aki a Gyűrűk Ura Eowynja, és Miss Wardwellt Michelle Gomez alakítja, aki nekem a Doctor Whoból volt ismerős (Master) - de nem esett le. Imádom őket is, ahogy alakítják a szerepüket :)

      Törlés
    4. :D Ez jó, mert én meg pont Miranda Otto miatt kezdtem bele. Öröm, hogy eleganciával viseltetik az öregedés iránt, üdítő, hogy nem egy botoxozott valakit választottak.
      Michelle Gomezt nem ismertem előtte, nem nézem a Doctor Who-t, de őt is bekövettem instán és jófejnek tűnik :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.