Things I Love Thursday #41

október 08, 2020

- hétvégén magamhoz képest rengeteg filmet megnéztem: Richard búcsút mond, Addams Family (2019), The Craft (1996), X-men Sötét Főnix, Enola Holmes - utóbbi tetszett a legjobban 
- sikerült megrendelnem pénteken a Krémmánia BeautyBoxát, ami kedden meg is érkezett :O
- Book24-től is megjött a csomagom (az új Zafón és Lucia Berlin könyve, plusz Hartay Csaba új verseskötete
- a 21. Század Kiadó új verses sorozatot kezdett el kiadni - az első két kötetet már én is olvasom
- okosan kivártam az eheti Kiskegyedet Glamour-kuponokkal 
- hétfőn összehoztunk egy kávézást barátnőkkel

2 megjegyzés:

  1. Az új Addams Family engem is érdekel így Halloween fele, meg Netflixről az az Adam Sandlerös film :D A the Craft hogy tetszett? Most készült belőle új sorozat. Az Enola nekem is tetszett, szerintem elolvasom majd a könyvet is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Addams - nagyon cuki, erre az időszakra pont jó ;)
      A Craft is tetszett, kár hogy nem láttam még tiniként - akkor imádtam volna :D Igen, közben láttam hogy lesz belőle új is, abba is belenézek. Most meg az új Sabrinát kezdtem el. Enolát olvasnám én is.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.