Hosszú könyvek - várólista

március 21, 2020
A Bookline Instagram sorozata jutatta eszembe, hogy össze kellene gyűjtenem mik azok a könyvek, amiket eddig azért halogattam mert nagyon hosszúak - vastagok - nehezek, vagyis nem hétköznapi utazáskompatibilisek. Általában én is a nyári szabadság idejére szoktam beidőzíteni egy-egy ilyen monstrumot, de most, hogy sokan otthoni szobafogsáunkat töltjük, tényleg ideális elővenni ezeket a halogatott könyveket. 
Tegnap amúgy ezért is kezdtem el David Nichollstól a Mi-t, mert a maga 500 oldalával már elég vastag kötetnek tűnt, ami jó néhány napra leköt.

Ezeket az 450-500+-os könyveket tologatom a várólistámon. A legrégibb beszerzésektől kezdve, a legfrissebbekig rendeztem a listát:
  • Thomas Mann: A Buddenbrook ház - egy klasszikus, amit még 2014-ben egy jó akció keretében szereztem be és azóta se jutottam tovább az első néhány oldalánál.
  • Mariam Petroszjan: Abban ​a Házban - 2016-os szerzemény, 806 oldal :O
  • Umberto Eco: A ​rózsa neve - szintén 2016-os, klasszikus, ami ugyanúgy ahogy A Buddenbrook ház évek óta piszkál, hogy olvassam már el
  • Jeffrey Eugenides: Házassági ​összeesküvés - 488 oldal, de mégis olyan vaskos kötetnek tűnt
  • Edward Rutherfurd: London - 990 oldal, ez a leghosszabb könyvem
  • Sebastian Faulks: Madárdal - 594 oldal, I. világháborús történet
  • Donna Tartt: A ​kis barát - 644 oldal, ezt szeretném mielőbb elolvasni, Donna Tartt könyveiben eddig még nem csalódtam
  • Martha Hall Kelly: Orgonalányok - 624 oldal, ezt április végén, májusban szeretném olvasni, amikor aktuális lesz az orgonavirágzás :)
  Nektek állnak a polcaitokon hasonló nagy könyvek?

4 megjegyzés:

  1. Uh, ez jó ötlet.. Két éve azért vettem ki egy hetet, hogy el tudjam olvasni az Alias Grace-t :D Aki sajnos ingázik, annak valóban problémás néha a monstrum könyv :/
    Nálam ezek várakoznak (szerintem majd nyugdíjas koromban kerül rájuk a sor :D)
    Stephen King: Csipkerózsikák - minek kellett ezt ekkorára csinálni? :D
    Ken Kesey: Olykor egy nagy ötlet - egyszer lemértem, 1 kg-os :D
    Scott Turow: Ártatlanságra ítélve
    Don Winslow: Drogháború
    Susanna Clarke: A hollókirály - uh, pedig ez nagyon érdekel!
    Arra is gondolok olykor, hogy belekezdek ebbe-abba, és csak esténként, hétvégente olvasom, de annyira elszoktam már a párhuzamos olvasástól, hogy nem tudom, hogy menne... :D
    Ja, egyébként jut eszembe, képzeld, sikerült beszereznem a Sóbálványt :) Nagyon örülök neki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :)) Még a nagy könyveknél megoldás lehet ekönyvben olvasni, de persze ha ott áll a polcon, akkor macerás lenne letölteni és közlekedés közben úgy olvasni.
      Jaj igen a Csipkerózsikák brutál, de több Európás könyv nagyobb mint 'kéne', mondjuk Zafón Lelkek labirintusa annyira kilóg a többi közül.
      Na a Sóbálvány jó kis kötet és teljesen utazásbarát ;)

      Törlés
  2. Szia! Úgy örülök ennek a bejegyzésnek, mert így eszembe juttattad a Budenbrook házat, ami már elég régóta arra vár, hogy elolvassam. Amint végzek Cormoran Strike újabb történetével már veszem is elő. Ez a szomorú apropó, amivel szembe kell néznünk teret enged a féltégláknak. Jó olvasást! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na szuper, Cormoran Strike könyvek is jó vastagok :) Jó olvasást, neked is!

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.