Things I Love Thursday #10

március 05, 2020
- lezárult számomra a Nápolyi regények sorozat, múlt csütörtökön befejeztem a 4. kötetet
- hétvégén kiolvastam az idei első Poketet, Az analóg bosszúját ami nagyon érdekes volt, sikerrel reklámoztam is - két ismerősnek is hoztam a budapesti-szegedi utazásomról
- elolvastam egy régóta halogatott könyvet, az Eperföldeket és az írónő harmadik, magyarul megjelent regénye (Rövid traktortörténet ukránul) is tervben van
- kijött egy új Vad Fruttik szám (Nagyvad)
- tegnap lement egy előadás, amire hetek óta készültem - Czenema meg is írta mik történtek ott :D
- a vonatúton majdnem kiolvastam a Vaják sorozat első részét, Az utolsó kívánságot - nagyon tetszik, bár gondolom közreműködik ebben az is, hogy a sorozat megfogott már magának :D
- tegnap sikerült a Keletinél vennem a márciusi új Poketek közül, Bosnyák Viktória Tündérboszorkányát hoztam el

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.