Things I Love Thursday #24

június 13, 2019
- múlt csütörtökön a könyvtárunk vendége volt Háy János és Beck Zoli, akik a Háy Come Beck műsorukat adták elő. Nekem még jobban tetszett, mint a hangoskönyvet hallgatva - voltak benne rögtönzések, több poén és a végén még beszélgetni és dedikáltatni is tudtam a Sztreccs poket könyvemet velük :)
- végignéztem a Csernobil sorozatot - ütős és számomra az év legfontosabb sorozata!
- az HBO Go próbahónap miatt rákattantam a sorozatokra - a pünkösd hétfőt kimaxoltam: végignéztem a Kemping c. sorit, megnéztem a Hatalmas kis hazugságok 2. évadának első részét és találtam egy új néznivalót az Évek alatt c. angol sorozat formájában
- kiolvastam Michelle Obama önéletrajzi könyvét, amit már a magyar megjelenése óta vártam - nagyon tetszett
- a várólistámat is apasztottam molyon: egyrészt letöröltem róla néhány könyvet, meg olvasgattam is róla (legutóbb két képregényt :))
- érkeznek a könyvheti újdonságok: elolvastam már közülük Peter Mayle provence-i visszaemlékezését, ma kezdtem el egy érdekes koreai történetet, a Született 1982-ben-t, és a héten még biztos begyűjtök néhányat :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.