Things I Love Thursday #23

június 06, 2019
- szombaton Velemben, a Szent Vid-kápolnánál kirándultunk Negiluyval. Gyönyörű hely, én még sosem jártam itt - nem győztem fotózni. :))))
- vasárnap megnéztük az egyik iskolában rendezett ásványkiállítást- és börzét, persze nem távoztam ékszer nélkül :D
- hétfőn beültünk az egyik pékség teraszára enni-kávézni két kedves munkatársammal. Ekkor éreztem, hogy igen - végre itt a nyár. (Ja meg vasárnap is, amikor pár óra szabadban töltött óra után lepirult az arcom - kezem :D).
- nagyon elmerültem Moskát Anita új regényében, az Irha és bőrben
- sokakhoz hasonlóan elkezdtem a Csernobil sorozatot nézni és most tényleg a csapból is ez folyik - de ez egy fontos minisorozat, amit főleg nekünk Európaiaknak látnunk kell.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.