Könyvfesztivál 2023

október 01, 2023

2019 után végre újra eljutottam a Könyvfesztiválra, ami idén is nagy élmény volt!

Reni barátnőmmel mentünk fel szombaton és már időben, 9-kor a Millenárisra értünk. Mivel még csak 10-kor nyitottak a standok, így beültünk egy kávéra. Visszafelé találkoztunk Rékával - az ilyen eseményeken mindig örülök, amikor arcot társíthatok a blogok szerzői/Instaprofilok szerkesztői mögé :)

A D épületben kezdtünk, Reni Marék Veronika dedikálásra állt sorban, én addig körbefutottam az ottani standokat, megtapogattam a Cicerónál a Kikit :D. Utána átmentünk a B épületbe, ahol megtaláltam kedvenc kiadóimat, elgyönyörködtem az új könyvekben - már amihez odafértem... Már délelőtt is nagy tömeg volt - a Librotrade angol könyveit nehézkesen nézegettem meg, összeszorult a tömeg az Európa standja mellett. Így célirányosan vásároltam a nap során - Baráth Kati új regényét és a Libertine-nél Sara Nisha Adams új könyvét. Szépséghibás - extrán akciós könyveket nem nézegettem, mert türelmetlen voltam kivárni mire odaférek. Emiatt, ha az ember vásárolni - nyugodtan nézelődni akar, akkor érdemes csütörtökön - pénteken kimenni, nekem ez most nem volt opció + szombat délután Baráth Katalin dedikálást terveztem be. 

11-kor beültünk Szántó Dani könyvbemutatójára, aki Könyvelem Csabával beszélgetett- én még nem olvastam tőle, de Reni régi ismerőse (+ szombathelyi), emiatt voltam én is kíváncsi rá.

Ezután átmentünk a Mammutba ebédelni (Padthai), utána visszamentünk a B épületbe - már fél háromkor beálltam a dedikálóponthoz Baráth Katalint várva, hogy időben végezhessek. Így én lettem az első :D Közben elbeszélgettem Eszterrel, aki a GABO-nál dolgozik, mellesleg a Szellemes lányok podcast egyik készítője. A várakozás közben találkoztam Kleinheincz Csillával (ideje elolvasnom végre az új regényét!), Tamarával, ill. kicsit később Nitával is találkoztam a sorban :D

Harmadszor is visszamentünk a Mammutba egy kávéra (PSL, igen :D) - majd utána még egyszer vissza a Millenárisra, mert eladtam a nyáron beszerzett Malibu Risingot. Közben elsuhanni láttam Avildát/Szederbort is, ill. még korábban ráköszönten Nádasdy Ádámra, mert annyira megörültem neki, hogy láttam legalább :))

Nagyjából sikerült mindent megnézünk, amit terveztünk, de a tömeg megnehezítette a dolgot. Könyvmolyképző standjához például egyáltalán nem sikerült odamennem, akkor tömeg volt - a standtól a falig több méteres sort állt a pénztárukhoz. Viszont, aki azt mondja, hogy a fiatalok nem olvasnak... nézze meg mennyien álltak sorba Leiner Lauráért, vagy a KMK standjánál. 

Jó volt látni a sok lelkes arcot, beszédbe elegyedni régi és új ismerősökkel. 

3 megjegyzés:

  1. Mivel már annyian megcélzzák a csüt-pénteket is, mert akkor nincs tömeg felkiáltással, hogy már csüt 14-től elkezdett amúgy tömeg lenni! :D :D :D A szombatot nem vállaltam volna most be, évről évre durvábbak a szombatok, és nagyobb hely kellene illetve több hely eleve a dedikálósoroknak is!
    Örülök, hogy kijutottál újra idén, jó volt a beszámoló! :)

    VálaszTörlés
  2. Péntek délelőttre gyúrok, akkor a többség talán dolgozik :D
    Amúgy a B épület dedikálópont most újdonság volt szerintem, és az jól működött - a gond az Európás standnál volt, ott nehezen fért el a sor.
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, az lehet egy picit jobb, bár pl. én is úgy jutnék el péntek de. hogy szabi, szóval ennyiből sokan gondolkodhatnak egy kis pénteki szabiban is (vagy csak elszöknek a HO-ból :D)
      A B-s dedikálópontot nem is láttam, ez hol volt? Emlékszem, sokszor az épületeken át álltunk sorba dedikálni, pl Pamuknál. :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.