Things I Love Thursday #52

december 24, 2020

 - folytattam a karácsonyi filmek nézését és a Mandalorian 2. évadát és a Home for christmas (Hjem til jul) 2. évadát is befejeztem
- kiolvastam Josie Silver első regényét, amit nagyon terveztem decemberre - bár nem tetszett teljesen, de nem bánom, hogy elolvastam
- Zalka Csenge Virág új mesekönyve is egy szuper válogatás, ajánlom!
- már tegnap óta szabadságon - itthon vagyok, és idén már csak két napot kell dolgozom :)
- karácsonyi olvasmányom Christelle Dabos sorozatának utolsó része - 700 oldalas, szóval ideális az itthon töltött hétre :D
- délelőtt már tiszta karácsonyi hangulatban telt - kibontottuk Zitával az egymásnak postázott ajándékcsomagot, George Michael zenékre (amit amúgy egész hónapban hallgattam), karácsonyi illóolajat párologtatva ledsorokkal dobtam fel a hangulatot.

Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok nektek!


5 megjegyzés:

  1. Én most picit lemaradtam a sorozatokkal, filmekkel, de szeretném nézni a Home for Christmast, és majd a férjemmel a Mandalorian 2. évadot is. :)
    Meg persze mindenféle karácsonyi filmet a Netflixen. ;)
    Egyik barátnőmmel mi is postáztunk egy-egy csomagot! ♥
    Jó karácsonyozást! :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Viszont te olyanokat néztél már meg, amit én hónapok óta halogatok :D (Briliáns b., Strike, Vezércsel, Manderley).
      Nektek is! :)

      Törlés
    2. Úh, akkor mennyi jó vár még rád! *-* :D

      Törlés
  2. Hogy tetszett a Home for Christmas 2. évada?
    Pacsi, idén én is már csak 3 napot dolgozom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tetszett, imádom a helyszíneket, érdekesek voltak a szituációk bár nem épp őt választanám mellé...

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.