Things I Love Thursday #50

december 10, 2020

- 'Mikulásajándékozás'
- megnéztem 3 karácsonyi filmet: a Last Christmast imádtam, sírtam rajta, másnap George Michael számokra csomagoltam az ajándékokat :D; Karácsonyi krónikák 2. részét inkább gyereknek ajánlom; a francia - belga A karácsony mentőakció pedig üde színfoltja az karácsonyi filmek piacának
- befejeztem három karácsonyi könyvet is - Kosztolányi Csodát nekem kötete nem egészen olyan volt, mint amit vártam - Debbie Macomber viszont hozta amit megszoktam tőle; Molnár Ferenc A kékszemű meséje szép, keserédes történet (ja a könyvértékelő bejegyzésírásban nem jeleskedtem az utóbbi időszakban  ...)
- az idei utolsó (?) újraolvasásom az idei Édes Anna Poket, érdekes volt ennyi év távlatából újrázni vele, főleg hogy ez egy cenzúrázatlan és illusztrált kiadás :)
- jól állok a decemberi várólistámmal, a Calm Christmast elkezdtem tegnap éjjel - vár még az Egy decemberi nap és a Nyakigláb Apó - a többit elolvastam!
- minden karácsonyi ajándék beszerezve asszem, és postázva, akik távol(abb) élnek tőlem - most már talán több időm és energiám lesz újra az olvasásra és a blogolásra :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.