Havi zárás - November

november 30, 2020

Felemás volt ez a november, amiben néhány fénypont azért kiemelkedett... Valahogy az olvasás sem ment úgy a hónap közepéig, majdnem végéig. Az utóbbi teljesítményemhez képest kevesebbet és lassabban olvastam, de nem is baj - ilyen is kell. Beszerzéseim voltak - kaptam ajándékba, nyertem (Régmúlt napok - Libri Magazin kvízjátékán), rendeltem Poketet és új megjelenéseket is. Már csak el kellene olvasni őket :D Ebben nem jeleskedtem ebben a hónapban - bár a Winie kiegészítő kötetet olvastam korábban, ezen kívül a két 21. Század Kiadós friss megjelenést vettem előre az olvasmányok közül. A hónap utolsó napján elkezdtem (és be is fejeztem) a 100 szóban Budapestet, hogy javítsam az arányt :D

Szerzeményeim

1. Vivien Holloway: A ​bross ✓
2. Katherine Arden: A boszorkány éjszakája
3. Kosztolányi Dezső: Csodát nekem
4. Josie Silver: Lydia Bird két élete ✓
5. Gary Susman – Jeannine Dillon – Bryan Cairns: Mindörökké Jóbarátok ✓
6. Kiss Nikoletta: Régmúlt napok fénye 
7. Barátság a négy fal között
8. Boncsér Sára Luca – Szabó Benedek – Závada Péter (szerk.): 100 szóban Budapest 2020 ✓

Olvasmányaim

1. Sarah Baxter: 500 ​történelmi túra a Föld körül 4/5
2. Agatha Christie: Örök ​éj 4/5
3. Wirth Imre: Lementem egy üveg borért Hajnóczynak 4/5
4. Andrzej Sapkowski: Fecske-torony 4/5
5. Poós Zoltán: A felhő, amelyről nem tudott az ég 4/5
6. Agatha Christie: Gyilkosság a golfpályán 4/5
7. Catana Chetwynd: In Love & Pajama4/5
8. J. K. Rowling: Harry Potter és a Félvér Herceg 5/5
9. Zalka Csenge Virág: A kalóz királylány 5/5
10. Gary Susman – Jeannine Dillon – Bryan Cairns: Mindörökké Jóbarátok 5/5
11. Czingel Szilvia: A női test alakváltozatai 4/5
12. Josie Silver: Lydia Bird két élete 4/5
13. Vivien Holloway: Mint az óramű 3/5
14. Vera Brosgol: Ánya kísértete 5/5
15. Kieron Gillen: Star Wars 11. – A shu-toruni megtorlás 4/5
16. Donny Cates: Kozmikus Szellemlovas: A bébi Thanosnak meg kell halnia 4/5
17. Tove Jansson: A Mumin-völgy novemberben 5/5
+ 18. 100 ​szóban Budapest 2020 4/5

Nagyon vegyes olvasmányaim voltak novemberben: mesék, ifjúsági regények, ismeretterjesztő kötetek, képregények, versek - a szokásos :D

Kipipálhattam a havi egy Agatha Christie kihívást, ennek örömére elolvastam még egyet pluszban :D 

A havi egy verseskötet kihívásomra akár két könyvet is választhatok: Poós Zoltán kötete mellett Wirth Imre legutóbbi munkáját is sorra kerítettem. Decemberre is több verseskötetet tervezek, főként ideieket olvasni egy molyos projekt miatt ;)

A Harry Potter 6-ot olvastam újra és utána kb semmihez nem volt kedvem, annyira otthonos volt :) Ebből a miniolvasási válságból húzott ki Zalka Csenge Virág kötete, amit barátnőmtől kaptam kölcsön (ahogy az új Winiet is).

Képregények közül többet is olvastam, a hónap utolsó hétvégéjére időzítettem be többet - ezek közül az Ánya kísértete emelkedett ki, de jót szórakoztam a Star Wars és a Kozmikus Szellemlovas kalandjain is.

Ismeretterjesztő könyvek közül a legjobban a Mindörökké Jóbarátok tetszett; informatív és csodaszép volt az októberről átcsúszó 500 történelmi túra. A női test kevesebb új infót tartalmazott nekem, de ha még nem olvastatok hasonlót, akkor ajánlom.

Molyon elkészítettem a jövő évi újraolvasós és újdonságként havi képregényolvasós kihívásaimat is - gyertek ;) (Könyvbingó is készülget ;))

Decemberre nem nagyon tervezek, szeretnék legalább egy karácsonyi témájú könyvet olvasni, egy verset, egy újraolvasást - más kihívással már nem töröm magam, le is jelentkeztem néhányról :D

A többiek novembere:

Heloise, Nita, Sister, Pupilla, Amadea

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.