Things I Love Thursday #45

november 05, 2020

- 6 napos hétvégém volt az elmúlt héten (ki kellett vennem két nap szabadságot + szabadnapok)
- a filmeké volt a főszerep a hétvégén: újranéztem a Coralinet (az újraolvasás után) és az Átkozott boszorkákat, megnéztem a Hubie, a halloween hőse c. bugyutaságot, és a Mary és a varázsvilágot
- kiment a Témázunk legutóbbi bejegyzése is, ahol a kedvenc kiadóinkról írtunk
- kiolvastam Sarah Baxter csodaszép könyvét, egy újabb Agatha Christie-t - most pedig a Vaják 6. részében vagyok elmerülve
- végre belevágtam a bullet journal írásába, hetekig tervezgettem, hogy mi kerüljön bele - a kevesebb több alapon egyelőre csak sima napló, néhány nagyobb ötlet - tematika kapott benne helyet. Pár nap után az esti rutinom része lett, hogy leülök és beleírom az aznapi gondolatokat
- rengeteget fotóztam ahhoz képest, hogy 'csak' otthon voltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.