Heti hírek #7

november 22, 2020

Ismét Poket hírekkel kezdek: 27-én már elérhető lesz online és az automatákban egy 2021 határidőnaptár, ami különleges darabnak ígérkezik - én mindenképp megveszem :) Méretben és árában is Poket zsebkönyv lesz ;)

A Goodreadsen már néhány hete elindult az év könyve szavazás, Lobo bejegyzésében szépen összegyűjtötte mely könyvekre érdemes figyelni, ill. mi az ami már meg is jelent közülük magyarul.

Egyedi kézműves termékekhez - ajándékokhoz ajánlom a meska.hu-t, könyves kiegészítőket is találtok rajta (én például vettem már ezen keresztül könyvtáskát) - november 30-ig futnak akciók is rajta.

1 megjegyzés:

  1. A meska.hu-t én is ajánlom, idén anyukámnak, nővéremnek és két barátnőmnek onnan vettem meg a karácsonyi ajándékot, és magamnak is vettem egy csodaszép 2021-es naptárat :)
    Ez a Jóbarátok videó meg állat jó :D Láttam ilyesmit eredeti nyelven is és ó te jó ég, de elszoktam a szinkrontól, nagyon fura már így hallani :D

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.