Things I Love Thursday #47

november 19, 2020

- a HP 6 után kisebb olvasási válságba kerültem, elment a kedvem azoktól a könyvektől, amikbe belekezdtem (Rábukkanni a boldogságra, A felnőttek hazug élete) - végül Zalka Csenge Virág újabb mesekönyve húzott ki ebből a helyzetből. De hétvégére félre is tettem a könyveket, filmeket néztem, Pinterestet görgettem :)
- hétfőn érkezett két újdonság a 21. Század Kiadótól, a Mindörökké Jóbarátokra nagyon kíváncsi voltam - arról este olvashatjátok a bejegyzésem ;) Lydia Bird két élete is izgalmas tűnik, és a szerző másik könyvét  (Egy decemberi nap) pedig kihoztam a könyvtárból karácsonyi hangolódáshoz
- Joy kuponnal vettem egy új szemhéjpalettát magamnak, beleszerettem a külsejébe :D de már a karácsonyi ajándékok is szépen gyűlnek - nagyon előre dolgoztam!
- baráti beszélgetések - kávépercek :))


Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.