Things I Love Thursday #34

augusztus 22, 2019
- péntek ismét a baráti találkozásoké volt: Kittivel teszteltük le a megújult Cafe Freit
- elolvastam két nagyon jó könyvet: a Szárnyak nélkül szabadont és A döntést - már mindkettőről írtam, és mindkettő a nyári ilyen-olyan terveim között szerepelt
- augusztus fennmaradó részére ezt a kis kupacot terveztem elolvasni: A döntést kipipálhatom, a Helycserés támadást félbehagytam, a Merre jársz, Bojangles? pedig ma tervezem befejezni - egyszóval szépen haladok :)
- hétvégén még idén (utoljára?) lementünk Keszthelyre strandolni - idén voltam a legtöbbször a Balatonnál, ami emiatt is az egyik legjobb nyaram
- kedden pedig a Jeli arborétumban voltunk, megnéztük az új kilátót (amiből végre ki is lehet látni :D több osztálykirándulás témája, hogy a régiből csak a fákat meg egymást láthattuk), és a lombkorona sétányt

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.