Things I Love Thursday #33

augusztus 15, 2019
- pénteken Bp-en jártam (ismét), elmentünk Meli barátnőmmel fotózni a Gül Baba utcába, készültek szuper portrék rólam;)
- péntek délután még tartogatott egy izgalmas programot, de gonosz leszek és még mindig nem árulom el, hogy mi volt, de talán már jövő héten meg tudom osztani :D A lényeg, hogy megismerkedtem élőben két nagyon szimpatikus könyvmollyal.
- vettem két Poketet, a Rémségek cirkuszát már el is olvastam, sőt írtam az eddigi Poketes élményeimről
- múlt hétvégén ismét le tudtunk vonatozni Keszthelyre, tökéletesen kihasználtuk az utolsó idei (?) forró hétvégét
- kiolvastam több halogatott könyvet: Az Aranypintyet, A méhek titkos életét és elolvashattam egy friss megjelenést is, Mona Awadtól a Nyuszikát, ami minél többet gondolkozom rajta, annál jobban tetszik. Ma reggel meghallgattam egy podcast adást is róla, ott is kiemelték, hogy mennyire ügyes - rémisztő szatíra a mesterszakos kreatív írás szakról, az ott feltűnő gazdag lányokról és a semmitmondó műhelymunkáról :D
- mivel még mindig tart a szabadság ezért sorra vettem több filmet is (és sorozatot) - megnéztem a Wine Countryt, amiről Loboék egyik podcast adásában hallottam, + 2 könyvadaptációt - Cameron Post rossz  nevelesét (a könyvet év elején olvastam) és tegnap A méhek titkos életét is (a film jobban tetszett)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.