Újévi Fogadalmak Book Tag 2019

január 04, 2019
Kicsit belassultam az év elején A rejtélyes eltűnésekkel..., de nem is baj - kell ez most nekem. AniTigernél láttam egy klassz újévi - olvasmányáttekintős ('fogadalmas') tag-et, amit persze muszáj volt kitöltenem:

1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle
Szentesi Éva - írhatnék még rengeteg szerzőt, de jó pár hete megnéztem D. Tóth Kriszta beszélgetését vele (Elviszlek magammal), és akkor elkezdtek érdekelni a könyvei. Elsőként a Pedig olyan szépen éltek tetszett meg tőle, amit pl. Nita is olvasott már.

2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni
Liane Moriarty: Hatalmas kis hazugságok - ezt már ősz óta halogatom, szóval most télen mindenképpen sorra kell kerülnie! A sorozatot már ledaráltam szeptemberben, az nagyon tetszett, de a könyv elvileg még jobb!

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni
Karinthy Frigyes: Utazás ​a koponyám körül - ez megvan POKET kiadásban, szerintem egy februári utazásra fogom magammal vinni. :)

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni
Pár napja készítettem molyon egy polcot az újraolvasásra váró könyveimnek, ezek többsége olyan könyv, amit régebben olvastam, és nemrég beszereztem saját példányban. Most talán a legjobban Elizabeth Gilbert Big magicjét várom, hogy újra kézbe vegyem.

5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre
Grecsó Krisztián: Pletykaanyu - a szerző legtöbb regényét olvastam, és nagyon várom a február végén érkező újat is. Addig is jó lenne sort keríteni erre a novelláskötetre, ami meghozta az ismertséget GK-nak. 

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél
Donna Tartt: Az Aranypinty - a 798 oldalával ez elég vaskos darab. Ősszel jön elvileg film belőle, szeretem addig elolvasni.

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél
Neil Gaiman életműolvasással nagyon jól állok, elvileg már csak két könyv kell a teljességhez :)

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén
Egy könyvet kaptam karácsonyra, ezért könnyű a válasz :) Naomi Noviktól már olvastam és szerettem a Rengeteget, ezért nagyon vártam ezt a regényét is.

9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2019-ben fogsz
Jennifer Donnelly A ​tearózsa - ennek csak két része van (jelent meg magyarul) szóval ez :) Ezt most télen szeretném elkezdeni, tavaly nagy kedvencem lett a szerzőtől az Északi fény regénye.

10. Egy megkezdett sorozat, amit be fogsz 2019-ben fejezni
Ez már nehezebb ügy, mert a legtöbb sorozat, amit szeretek és várok az még nem zárult le, vagy nem biztos, hogy megjelenik/be tudom szerezni még az idén a záró kötetet (pl.: A tükörjáró, Briliáns barátnőm). De a régiek közül szeretném befejezni a True Blood sorozatot, amiből már csak 3 rész van hátra, vagy a Vándorsólyom kisasszonyt, a Vérgróf trilógiát , de egyelőre ezek háttérbe szorultak nálam.

11. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?
Tervek mindig vannak ugyebár, de a lényeg, hogy jobban megválogassam mit olvasok. Számok tekintetében a 100 biztos összejön, de már nem akarok erre hajtani, hogy mennyi sikerül.

12. Bármilyen egyéb célkitűzés
- kevesebb könyvet venni
- olvasni angolul

Nektek mik a 2019-es terveitek? Ha szeretnétek vigyétek a tag-et! :))

5 megjegyzés:

  1. De jó, szerintem én viszem! :) Nekem is megvan a Poket Karinthy, én is tervezem idénre.
    Örülök, hogy sikerült belassulni is. ;)

    VálaszTörlés
  2. Tök jó ez a lista! Pedig olyan szépen éltek engem is érdekel. Remélem a végére is érsz.
    A magam részéről már semmit nem fogadok meg, mert annál biztosabb, hogy nem fejezem be. De lehet, bele sem kezdek :D

    VálaszTörlés
  3. Pupi - várom a terveidet! :)) Bizony - egy hét - egy könyv? Csoda :D de jó, és kellett.
    Reea - igyekszem, ide most direkt olyan könyveket válogattam, amiket a közeljövőben tervezek, vagyis talán tényleg sikerül olvasnom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, talán holnap sikerül összedobni. ;)
      Amúgy a 9. pontot kihagytad. :D
      Reea, hú engem úgy taszít az a könyv, mint a Hazaviszlek, jó?-nak a malacfeje. Jujj.

      Törlés
    2. uppppsz tényleg :D Köszi pótolom!
      Szentesi? Tényleg fura, ja igen az a is egy érdekes borító! :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.