Things I Love Thursday #4

január 24, 2019
- megvolt az első idei koncert: Vad Fruttik :)
- befejeztem Amy Schumer memoárját, és megnéztem utána nagy lelkesen az első filmjét, a Kész katasztrófát, ami nekem tetszett. Érdekes hogy idén még egy sorozatrészt sem láttam, viszont 6 filmet is. Hétfőn moziban is voltunk, a Kurszk-ot néztük meg, ami a 2000-ben elsüllyedt orosz tengeralattjáró történetét mutatta be. Elsőre tartottam tőle, de nagyon tetszett - filmekben is végre tágítom a komfortzónám! :D
- idén már kimondottan vártam az Oscar jelöltek listáját, amiből a következő hónapokban több filmet is meg szeretnék nézni - tavaly is jó élmény volt ez alapján válogatni.
- a héten érkezett egy igazán különleges magyar mesekönyv, a Macskakő - amiről már olvashattátok is a véleményem
- több segítséget, és Pupillával ötletelve végül meglett a molynyomozó és a snittnyomozó plecsni is :D Ja és ha már a moly - szombaton volt 10 éve, hogy regisztráltam és ez is elősegítette a blog megszületését :) (Nyáron 10. blogszülinap!!)
- olvasom a téli listám egyik monstrum elemét A halál angyalát és nagyon tetszik!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.