Things I Love Thursday #2

január 10, 2019
- megvettem az idei első koncertre a jegyeket (Vad Fruttik!)
- felfedeztem Katának hála, hogy milyen szuper az Adobe Lightroom app
- ismét rávettem magam, hogy tornázzak :D
- hóesésben sétálni
- DM Lifebook használat közben - rájöttem, hogy ez tényleg jó vétel volt
- kávézás kollégabarátnőkkel :D
- tegnap megérkezett az első könyvem idén - Tara Westovertől A tanult lány, amire nagyon kíváncsi vagyok. Szeretem a memoárokat + #nőisors #tanulás címkékkel tudnám behatárolni - igazán nekem való történetnek tűnik, plusz Goodreads közönségdíjas, amik szintén tetszeni szoktak nekem :)
- beszabadultam a DM-be és felfedeztem, hogy a kedvenc kézkrémem illatában kapható tusfürdő, meg épp akció volt, így vettem mellé még két barackosat :) + a Labello rúzst, amit első tesztre tetszik
- rákaptam a versekre - nemsokára jön egy bejegyzés róluk
- nagyon megtetszettek az okoskarkötők - ezért több heti tanakodás után ma leadtam a rendelésemet egyre :)
- A tél jegyeseinek folytatása is szuperül sikerült, amint megjelenik a 3. rész azonnal megveszem! #újkedvenc :)
- elolvastam a régóta halogatott Hatalmas kis hazugságokat - a sorozat jobban tetszett, de nem volt rossz élmény

2 megjegyzés:

  1. Volt pár közös pont a beszerzéseinkben mostanában! :D
    Pont ezt a két Balea tusit vettem meg én is, a citromosnak úgy örülök, imádom én is a kézkrémet belőle! :)
    Meg A tanult lányt megkaptam molyos karácsonyozáson és mivel a csapból is az folyik a külföldi YT-ereknél, eléggé kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh :D Ezt a kézkrémet szerintem még nálad láttam, azóta is imádom! :) Már pár oldalt olvastam belőle, jó lesz! Majd ma este elmélyedek benne - szép leírások vannak benne, meg maga a könyv is nagyon mutatós lett.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.