Things I Love Thursday #1

január 03, 2019
- múlt pénteken megérkezett végre a Popkultcsajokstb podcast decemberi nyereményjátékán nyert könyvkabát, amit Brigi maga varrt. Nem is kell mondanom, hogy imádom és pl. a most olvasott könyvem is tökéletes belefér (ésmégszínbenispasszolésrókás!)
- egyik barátnőmmel megejtettük a szokásos karácsonyozást, ettünk egy jót, és megnéztük mi lett a régi kedvenc kávézónkból a felújítás után
- hétvégén megírtam minden tervezett bejegyzést (zárások, tervek :))
- rá kellett döbbennem, hogy praktikus a műfenyő meg minden, de imádok igazi fenyős karácsonyfa alatt üldögélni, szagolgatni, piszkálni a díszeket :)
- nyugisan és jól teltek el az ünnepek, elseje is produktívan telt - évösszegzőket olvasgattam, kommenteltem, tornáztam! és pihentem
- olvasom a Rejtélyes eltűnések a Holdvilágbant és tökéletes évkezdő olvasmány - nem csak nálam, Heloise és Zenka is ezt olvassa, Nima pedig már be is fejezte! :)))
- januárra már alakulnak a programok, feladatok

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.