KönyvesFilmes 2019 (Frissítve)

január 12, 2019
Ismét összegyűjtöttem milyen irodalmi vonatkozású mozifilmeket és sorozatokat várhatunk 2019-ben.

Vita és Virginia
"Egy lebilincselő igaz történet a népszerű írónő Vita Sackville-West és az irodalmi ikon Virginia Wolf romantikus kapcsolatáról."
Bemutató: 2019. január 24.

The Umbrella Academy (Netflix)
Eredeti megjelenés: február 15.
Umbrella ​Akadémia képregény március 10-én fog magyarul is megjelenni. Eddig nem is tudtam róla, hogy a régi-régi kedvenc zenekarom énekese (My Chemical Romance, Gerard Way) ilyen formában is alkot.

Ritmusszekció
Mark Burnell regényéből készült film, a könyv még nem jelent meg magyarul.
Bemutató: 2019. február 28.

Hová tűntél Bernadette? 
A könyvet olvastam és szerettem, és már egy ideje hallani, hogy érkezik a film. Végre itt van az előzetes, igaz magyar megjelenésről még nincs hír.
Eredeti bemutató: 2019. március 22.

Kedvencek temetője / Pet Sematary (2019)
"A nagy hatású Stephen King regény alapján készült film Dr. Louis Creedet (Jason Clarke) követi, aki feleségével, Rachellel (Amy Seimetz) és két kisgyermekükkel Bostonból kiköltözik vidékre, Maine-be. Louis a család új otthona mellett, az erdő mélyén felfedez egy titkos és rejtélyes..."
Bemutató: 2019. április 4.

A Rosie projekt
A könyv érdekes volt, biztos megnézem majd :)
Eredeti bemutató: 2019. május 10.

A Nap is csillag / The Sun is Also a Star (2019)
"Egy tinédzser lány beleszeret egy fiúba tizenkét órával azelőtt, hogy Jamaicában deportálják a családját."
Bemutató: 2019. május 16.

Artemis Fowl (2019)
"Ifjabb Artemis Fowl, egy fiatal ír bűnöző zseni, túszul ejti Pinduri Berkenye TÜNdefi századost, hogy az érte követelt váltságdíjjal megmentse saját apját. A csere után együtt indulnak egy gonosz pixi nyombába, hogy megmentsék a sarkvidéken raboskodó idősebb Artemis Fowlt."
Bemutató: 2019. augusztus 8.

AZ - 2. rész (It: Chapter Two) (2019)
"27 évvel később, a Vesztesek egykori tagjai, akik azóta felnőttek és elköltöztek Derryből, újra összegyűlnek egy sokkoló telefonhívás hatására."
Bemutató: 2019. szeptember 5.

Aranypinty
Donna Tartt második regényét még nem olvastam, de a film előtt mindenképp sorra akarom keríteni! :) Nicole Kidman és Ansel Elgort neve miatt is tuti megnézős! :)
Eredeti bemutató: 2019. október 19.

Wicked (2019)
A Gonosz Nyugati boszorkányról szóló musical.
Bemutató: 2019. december 19.

Kisasszonyok
Meryl Streep, Emma Watson, Saoirse Ronan és Timothée Chalamet? Már most imádom! :D
Eredeti bemutató: 2019. december 25.

N i n c s     i d ő p o n t

Elveszett próféciák / Good omens (2019)
Neil Gaiman és Terry Pratchett Elveszett próféciák könyvéből érkezik egy minisorozat - engem ez az előzetes David Tennanttal és Michael Sheennel meggyőzött! :D


Árva Brooklyn
Jonathan Lethem regénye 2001-ben jelent meg nálunk, a molyos értékelések alapján egy érdekes történet. A filmbet Edward Norton rendezi és játszik is benne, ill. Bruce Willis, Willem Dafoe és Alec Baldwin szerepel.

A fülemüle
Kristin Hannahtól még nem olvastam, de több könyve várólistámon van - A fülemüle is pl. :)
Eredeti bemutató: 2019?

Watchmen
Tv sorozat is készül Alan Moore képregényéből, amit tavaly olvastam. Az első évad 10 részes lesz, kezdési időpont még nincs. 

A leírások és a dátumok forrása a mozipremierek.hu, és The Bibliophile.
Nemrég Dominika is készített a témában videót. ;) 

Ti milyen könyves vonatkozású filmeket, sorozatokat vártok?

2 megjegyzés:

  1. A Bernadette trailerét épp a hétvégén fedeztem fel, azt nagyon várom, szerintem elég ígéretes! Lehet, hogy előtte újra is olvasom a könyvet. :)
    Whoa, lesz Rosie Project is?! De szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem jó lesz - várom én is :)
      Azóta még rájöttem, hogy márciusban jön az Itt járt Britt-Marie is. :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.