Things I Love Thursday #32

augusztus 12, 2021

- a Tom Hiddleston plecsniért ismét több filmet - rövidfilmet megnéztem az elmúlt héten, ill. ledaráltam a Dummy minisorozatot és több Sütimester részt miközben egy fura nyári náthából próbáltam kikeveredni
- hétfőn befejeztem egy régóta halogatott könyvet, John Banville: A tenger c. kisregényét - ami annyira tetszett, hogy a Geopen raktárvásáron be is pottyantottam a kosaramba (több más könyvvel együtt)
- ismét egy remek Agatha Chrisie regény került a kezembe 
- tegnap már újra tudtam jógázni - izomláz emlékeztetett is ma a kihagyásra
- nyár és néhány őszi program tervezgetése
- hétfőn megszólított egy korábban vásárolt és az idei várólista csökkentő listán figyelő könyv: Jeffrey Eugenides: Házassági összeesküvés - tőle ismertebb könyv (és film) az Öngyilkos szüzek, amit még 2014-ben olvastam. A H.ö. is tetszik, JE jó mesélő és hozza az 1980-as évek egyetemi hangulatát, amire épp vágytam.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.