Things I Love Thursday #9

március 04, 2021

 - múlt héten is 'művelődtem' otthon - megnéztem a könyvtárunkból streamelt előadást, amelyen Fűzfa Balázs beszélt Pilinszkyről
- befejeztem A Discovery of Witches 2. évadát - bár ez közel sem tetszett úgy, mint az első :O
- részt vettem a Témázunk februári bejegyzéssorozatában, ahol a sorozatokról - életmű olvasásokról meséltünk
- hónapzárás és tervezés, naplózás 
- kiolvastam A vezércselt és már értem a népszerűségét - nemsokára megnézem a sorozatot is belőle :)
- elolvastam - végre :D - egy könyvet az 1001 könyv listáról
- egy várólistás filmet is megnéztünk a hétvégén: A kapitány küldetését Tom Hanks főszereplésével
- teljesítettem a Havi egy verseskötet kihívásomat és elindítottam a folytatást :)
- elkezdtem a Good Omens sorozatot - ez is még a Popkult, csajok, satöbbi  podcast legutóbbi adásának hatása :D
- elkészítettem egy régóta tervezett portrét - Kutovakika fotós kihívásának hatására 

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.