Things I Love Thursday #10

március 11, 2021

- összegyűjtöttem a tél legjobb olvasmányait
- a könyv után végignéztem a Vezércsel sorozatot és azt kell mondjam tökéletesen kiegészíti egymást a kettő. A sorozat szépen követi a könyv főbb pontjait és kitölti azokat a hézagokat, amikről nem esik szó a regényben (pl.: Beth édesanyjának története). A könyvet a sorozat után is ajánlom, mert még erősebben adja át Beth sorsának nehézségeit, a vívódásokat.
- befejeztem Julie könyvkuckóját, a Csáth novelláskötetet és kiolvastam több rövidebb könyvet, képregényt a hétvégén (jobban mondva péntek éjjel és szombaton :D) - a Smaragdzöld tanulmányt, Jessica Jones záró kötetét és újraolvastam az egyik Vaják novellát az illusztrált kiadásban. 
- a héten egyik adósságomat törlesztem - Anna Gavalda Vigaszág c. regényét - ezzel meg tudom majd szerezni a molyos plecsnit is, vagyis teljes lesz a - magyar - életműolvasásom :))
- tegnap Zita barátnőm ajánlására jógáztam - kipróbáltam már korábban is rövidebb videókat, de tegnap egy teljes 45 perces gyakorlatsort teljesítettem
- végignéztem milyen újdonságok érkeznek áprilisban - ehhez kapcsolódik majd egy kicsit személyesebb - inspiráló bejegyzés is :)

1 megjegyzés:

  1. A Yoga with Adriene annyira jó :) Már három éve követem. Érdemes megcsinálni a minden év elején elindított 30 napos kihívásait. Mondjuk én sosem rendesen csinálom, hanem - mint most is - elnyújtom márciusig :D De heti 3-5 jóga nekem pont elég, a mindennapi sok lenne. Ráadásul alig vannak új videók, úgyhogy most ki is hagyok napokat, hátha tölt fel addig :D Benji kutya meg olyan cuki :D

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.