Things I Love Thursday #11

március 18, 2021

- végre átvehettem az Anna Gavalda plecsnimet molyon - elolvastam a Vigaszág c. regényét, amit évek óta terveztem
- Heti hírek helyett - Mit várok tavasszal? bejegyzésben gyűjtöttem össze érdekes - izgalmas dolgokat. Egyik plusz pontja a Könyv Kemping Readathon, amire elkészítettem a várólistámat
- elolvastam a Várólista csökkentés alaplista első könyvét (persze a legkönnyebbel kezdtem :D) - sőt belekezdtem az alternatív listán szereplő Nővérek könyvesboltja regénybe is (ami most is csak 999 Ft a Gabo honlapján - tavaly én is ebben az akcióban szereztem be)
- hétfői szabadnapon egy régóta vágyott fotósétára jutottam el (Dobogó-erdei tőzikenézőbe') :)
- haladok a várólistás sorozataimmal: hétvégén megnéztem a Halálos fehérből készült Strike adaptációt (ahh, jó rákészülés volt az 5. részre), és elkezdtem a Briliáns barátnőm 2. évadát is végre
- tegnap megérkezett a Prae folyóirat legújabb száma, nem volt türelmem kivárni, hogy újságosnál is kapható legyen - a szerkesztőségből rendeltem


Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.