Havi zárás - Március

március 31, 2021

A március elég hosszú hónap volt - már csak abból kiindulva, hogy úgy érzem a hónap elején olvasott könyvek már milyen messzinek tűnnek számomra. A szerzeményeim javát a Gabo kihagyhatatlan akciója és persze az új Strike kötelező beszerzése adta, a Vírusversek egy érdekes friss megjelenés - a Gobbi Hilda pedig egy idei Poket. A Zavaros vért olvasom, április elejére talán a végére is érek (900 oldal ;))

Szerzeményeim

1. Iványi Benjámin (szerk.): Vírusversek
2. Robert Galbraith: Zavaros vér
3. Daphne du Maurier: Madarak
4. Edmund de Waal: A borostyánszemű nyúl
5. Gobbi Hilda: Közben…

Olvasmányaim:

1. Tamás Dénes: Rémegyszerű versek 4/5
2. Walter Tevis: A vezércsel 5/5
3. Fodor Ákos: Jelentés az útról 5/5
4. Fábián Janka: Julie Könyvkuckója 4/5
5. Neil Gaiman – Rafael Albuquerque – Rafael Scavone: Smaragdzöld tanulmány 4/5
6. Brian Michael Bendis: Jessica Jones: Alias 3. 4/5
7. Andrzej Sapkowski: The Witcher – A vaják 4/5
8. Csáth Géza: Fekete csönd 4/5
9. Anna Gavalda: Vigaszág 3/5
10. George Orwell – Fido Nesti: 1984 4/5
11. L. M. Montgomery: Avonlea-i krónikák 4/5
12. Agatha Christie: Gyilkolni könnyű 5/5
13. Cynthia Swanson: Nővérek könyvesboltja 4/5
14. Iványi Benjámin (szerk.): Vírusversek 5/5
15. Elena Ferrante: A felnőttek hazug élete 5/5
16. Herendi Kata – Szabó Eszter Judit: 20 önismereti kérdés és válasz 4/5
17. Paul Tobin – Borys Pugacz-Muaszkiewicz – Karolina Stachyra – Travis Currit: The Witcher/Vaják: Történetek Ríviai Geraltról 

Márciusban több molyos 'mérföldkövet' is elértem: teljesítettem a saját, tavaly indított Havi egy verseskötet kihívásomat (már aktív a következő is ;)). Elolvastam - évek óta tartó halogatás után - Anna Gavalda számomra utolsó regényét - ezzel elnyertem a molyos szerzői plecsnit. A Briliáns barántőm sorozat 2. évadát darálva megjött a kedvem Elena Ferrante legújabb regényéhez - ezzel is elnyertem a molyos életműplecsnit. 

Több képregény is kezembe került és azzal is zárom a hónapot - este tervezem befejezni - ez egyben a havi újraolvasásom is - Vaják: Történetek Ríviai Geraltról). 

Végre olvastam a várólista csökkentő listáimról is - két könyvet is - az Avonlea-i krónikákat az alaplistáról, a Nővérek könyvesboltját az alternatívról. 

A hónap legjobb olvasmánya (és meglepetése) a Vezércsel volt (ami után persze megnéztem a sorozatot is), ill. a halogatott Ferrante. Tetszett a havi Agatha Christie-adagom is (Gyilkolni könnyű) és a Vírusversek kötet. 

Sok jó könyvet olvastam, egyedül Anna Gavalda Vigaszága lógott ki, azt több ponton untam. 

Most a hónap végén zajlik a Könyv kemping olvasói maraton, amibe kissé beletenyerelt a nagy Strike kötet, amit nem akartam halogatni - ezért azt is olvasgattam a héten a kiszemeltek helyett. Némi csereberével nagyjából sikerül majd ezt is teljesíteni - főleg, hogy a lényege, hogy csak #nostressz!

Hétfőn kerültek ki a Témázunk bejegyzések is, amikben megmutattuk a könyvespolcainkat - dilijeinket :)

A többiek márciusa:

Nita, Sister, Pupilla, Avilda, Amadea

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.