Havi zárás - Február

február 28, 2019
Nagyon aktív volt a februárom: utaztam, többször jártam antikváriumban, rendeltem néhány könyvet ill. érkeztek újdonságok is.

Összesen 15 könyvvel gazdagodtam, ami elképesztő szám így az év elején :D Több olyanra is szert tettem, amit már olvastam, de szerettem volna belőle saját példányt (pl.: A tél jegyesei, A hóleány, A Végtelen Történet, Szívlapát). Rushdie és Joyce Maynard könyveire a kecskeméti Kóborló Antikváriumban bukkantam rá, A Végtelen Történetre és a Szívlapátra pedig múlt szombaton a bp-i Múzeum Antikváriumban. Ende könyvére igazából Kata bukkant rá, mondtam neki, hogy szeretném megszerezni, erre pár perccel később kiszúrta a polcon pont azt a kiadást, amit szerettem volna.

Olvasás terén ebben a hónapban egy kicsit kevesebbet mutat a számláló, de ezt egyáltalán nem bánom.
Büszke vagyok magamra, mert kiolvastam a magyarul megjelent Virginia Woolf életművet, ezzel kiérdemeltem (elsőként) molyon a VW plecsnit is.
A január elején megfogalmazott Téli terveim közül 7 könyvet olvastam a 12 könyv közül - ill. Ruta Sepetys könyvébe beleolvastam, de nem tetszett.

Szerzeményeim:
Olvasmányaim: 12 db
Több évek óta tervezett könyvre sort kerítettem: Virginia Woolf esszéjére, Grecsó Pletykaanyujára és Karinthy memoárjára, amit POKET kiadásban olvastam el.

Volt egy újraolvasásom is, rákívántam a Harry Potter világára és az 5. részt vettem le a polcról, mert azt már jó ideje nem olvastam. Lehet, hogy majd idén folytatom a sort a 6., 7. résszel.

#nőisors #feminizmus 
Tavaly szeptemberben említette Kata Durica Katarina könyvét, ami azóta érdekelt. A hónapban sorra került ez is, sőt annyira megfogott, hogy egy nap alatt olvastam el!
Magyar és női szerzőknél maradva nagyon tetszett Mészöly Ágnes krimije, amit egyik munkatársam ajánlott.
Női sors - feminizmus témában két könyvet is olvastam egymás után: Cameron Post történetét és a magyar szerzők írásaival gazdagított Egy feminista nem jár rózsaszínben esszégyűjteményt. Mindkettő nagyon tetszett, hiánypótló kötetek.
Témánál maradva elolvastam végre Elena Ferrante Nő a sötétben kisregényét, ami amilyen kicsit olyan ütős; illetve egy finn fantasyt, ami szintén egyedi élményt nyújtott.

Szeretném márciusban is követni a kevesebb-több elvét, bár azért a 12 könyv (oké az Illegál egy rövid képregény) elég jó szám :D

A többiek februárja:
Nita, Pupilla, Sister, Nikkincs, Amadea,

1 megjegyzés:

  1. Mind a beszerzés, mind az olvasás szép kis kupac lett. :)
    Kata mindkettőnknek talált megfelelő könyvet. :)
    Remélem jó kis tavaszi olvasmányokat találsz majd. :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.