Things I Love Thursday #7

február 14, 2019
- szülinapi köszöntések: emlékezetesen telt az utóbbi hét, csoporttársak, kollégák, barátok, ismerősök és a család is felköszöntött, így több napra elhúzódó esemény volt idén a szülinapom - nagyon köszönöm nektek a szuper ajándékokat, sütiket - tortákat <3
- kedden megérkezett DjKatytól nyert unikornisos csomag - ezek az első Zenzero ékszereim :)
- az elmúlt héten sokat voltam otthon, nagyon belehúztam az olvasásba: 6 könyvet fejeztem be (ezek persze rövidek voltak, de végre sor került a Pletykaanyura, a Három adományra (megszereztem a Virginia Woolf plecsnit molyon!), ill. a téli listámról több könyvet is kipipálhatok (Utazás a koponyám körül, egy Ferrante kisregény)

2 megjegyzés:

  1. 6 könyv???? Gratula! Én idén nem olvastam el még hatot, annyira lassan haladok :(((( Viszont szuper könyveket olvasol, úgyhogy kicsit irigykedem, és szeretnék plusz időt kérni hogy én is olvashassak pár jó könyveket. Boldog szülinapot utólag is, a karkötőhöz pedig gratula, jó időzítés volt, hogy pont a szüliheteden kaptad meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rövidek voltak, és sok időm volt itthon :D
      A te napjaid nyüzsisebbek, ne nyomaszd magad a számokkal :) <3
      Köszönöm!! :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.