Things I Love Thursday #5

január 30, 2020
- megnéztem a héten több várólistás filmet - sorozatot: The Mandalorian engem is behúzott, ill. az 1917-et néztük meg az Oscar jelöltek közül, utóbbinál a látvány tetszett, a történet kevésbé
- több könyvet is elolvastam a héten: Finy Petra Marlenkáját, egy friss megjelenést - Auschwitz, végállomást, a Zitától kapott Kahlo könyvet (így már csak két olvasatlan van a januári szerzeményeim között :))
- hétfőn Lobo fellebbentette a fátylat az évtized könyveinek toplistájáról és én is megosztottam a blogon, hogy nekem mi volt a legjelentősebb 50 könyv az elmúlt évekből
- szintén hétfőn kikerült az idei első Témázunk rész, amiben a hangoskönyvekről-podcastokról volt szó, a többiektől sok inspirációt gyűjtöttem, volt akit el is kezdtem már hallgatni

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.