Things I Love Thursday #2

január 09, 2020
- végignéztem Az Úr Sötét Anyagai sorozat 1. évadát - a végére egész megszerettem, várom a 2. évadot :)
- idén nagyon ügyes vagyok: 4 könyvet olvastam már el, és mindegyikről született külön blogbejegyzés - a januári terveim közül pedig 2 könyvet pipálhatok ki és végre elkezdtem Colm Tóibín legújabb regényét is
- hétvégi teljes idill: karácsonyfa árnyékában a Harry Potter 1. újranézése
- nemsokára olvashatom a kedvenc magyar fantasy sorozatom 3., befejező részét - sejtitek mi az? :)))

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. igeeeeen :D A blackwateri v. után el is kezdem (nem ártott volna újraolvasni az első két részt, de most nincs idő, kíváncsi vagyok nagyon hogyan zárul a sorozat :D)

      Törlés
  2. Ó, Harry Potter a karácsonyfa mellett, de jó! :) Én már novemberben megnéztem, de idén követem a példádat :D

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.