Things I Love Thursday #46

december 01, 2016
ezt a bejegyzést Letyának ajánlom ;)
#holnappéntek! ;)
- hétfőn átvehettem végre a diplomám! Most már papíron és a gyakorlatban is könyvtáros vagyok!
- elkezdtem beszerezni az ajándékokat, és Farkas Lívi karácsonyi tervezőjét is töltögetem - jó segítség és szép emlék is lesz
- rázsongtam jó pár új megjelenésre - egy rendelést majd holnap veszek át (előkarácsony magamnak)
- baráti beszélgetések ❤
- megjött a BornPretty körmös csomagom
- találtam végre szép zöld körömlakkot!

5 megjegyzés:

  1. Rossmann, akciós csoki? :D
    Jaj, a karácsonyi tervező nekem is megtetszett, de még nem nyomtattam ki... :) Pedig már ideje!

    VálaszTörlés
  2. Milyen a lakk? Most ez a trendkiadás végre hozzánk is eljutott, mondjuk én egy fehér lakkot néztem, de ez a zöld is gyönyörű színű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép O.O gyorsan szárad, két rétegben fed jól, védőlakkal tartós, az ecsete kicsit fura volt, de tetszik ;)

      Törlés
  3. Óóó, én annyi szép zöld lakkot tudnék mondani.:D (A piros mellett a zöld a kedvencem.)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.