Things I Love Thursday #50

december 29, 2016
Az idei utolsó tilt - kettőt elsumákoltam a zűrös időszakokban. A statisztikákat megnézve ez a rovat a legnépszerűbb a blogon :) Jövőre is jövök vele, mert én is mindig kíváncsi vagyok a magánemberre a blog 'mögött'.

- múlt héten eladtam 9 könyvemet, jeee :)
- munkahelyi angyalkáktól sok édességet kaptam és adtam én is
- jól teltek az ünnepek, csak rövid volt ez a hétvégi-hétfői karácsony
- belelendültem az olvasásba, és nekiálltam az utolsó könyvbingós könyvemnek (A szerelem története)
- Star Wars láz - megnéztük a Zsivány egyest. Annyira nem fogott meg, de újranézem a sorozatot. A Baljós árnyakat kipipálhatom, amúgy ez az egyik kedvenc filmem.

2 megjegyzés:

  1. 9 könyvet eladtál, ügyes vagy, jó érzés, mikor az ember ennyi mindentől megszabadul, hogy aztán jöhessenek az újak. :)
    Én nagyon szeretem a TILT-eket, szóval várom a jövő évi folytatást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de még jó pár várja az új gazdáját -talán majd idővel sikerül túladnom rajtuk.
      Köszi, mindenképp jövök vele! (Te is írhatnál ;))

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.