Karácsonyi book tag

december 05, 2016
Anna's Books blogjáról hoztam ezt a karácsonyi book taget és így megismertem egy újabb blogot ahol leragadhattam olvasgatni! :)

1. Várakozás - A karácsony igazi izgalma! Melyik könyv(ek) megjelenését várod a legjobban?
Hát nem tudom mi van velem vagy a kiadókkal, de a decemberi megjelenések közül elég kevésre vagyok rázizzenve. Ilyen A macskavendég, vagy On Sai novelláskötete, és érdekesnek tűnik a Rekviem egy gyilkos aszonyért is. Novemberben viszont jött jó pár könyv, amit szívesen olvasnék. (A.Christie Karácsonyi krimik, Zafón Marina, vagy Jenny Lawson Őrülten boldogja).

2. Karácsonyi dalok és énekek - Egy könyv vagy író, ami/aki ha szóba kerül, akkor csak dicshimnuszokat tudsz zengeni róla?
Idén ilyen nekem Elizabeth Gilbert - kreatív, inspiráló, jól ír és erős női karakterei vannak.

3. Mézeskalács házak - Melyik könyvnek vagy sorozatnak van a legjobban felépített világa.
Évről-évre egyre kevesebb sorozatot olvasok, de J. K. Rowling Cormoran Strike sorozata nagyon megfogott, Agatha Raisin is a kedvencem minden hibája ellenére. Ami igazán jó kis téli olvasmány az a finn Hófehér-trilógia, egy YA krimi-sorozat.

forrás
4. A Karácsonyi ének - Kedvenc (karácsonyi) klasszikusod vagy egy (karácsonyi) könyv, amit nagyon el akarsz már olvasni.
Az elmúlt években mindig igyekeztem valamilyen karácsonyi témájú könyvet, vagy novellagyűjteményt olvasni. A legjobban Richard Paul Evans történetei tetszettek, a klasszikusok közül Dickensnek ez a kis könyve, de kíváncsi vagyok most Tolkien karácsonyi leveleire és a pár éve divatos YA novellaválogatásokra (My true love give to me=Ajándékba adlak, Hull a hó).

5. Karácsonyi édességek - Melyik könyvet szeretnéd megkapni karácsonyra?
Ezek közül bármelyiknek örülnék :)
Agatha Christie: Karácsonyi krimik
Jenny Lawson: Őrülten boldog
Anne Rice: A Farkasok Ajándéka
Takasi Hiraide: A macskavendég
Carlos Ruiz Zafón: Marina

6. Gyertyák az ablakodban - Melyik könyvtől érzed azt a puha, bolyhos, meleg átölelős érzést?
A kedvenc sorozataimtól általában, ha visszatérek a megszokott és megkedvelt világukba.

7. Karácsonyfa meg a díszek - Melyek a kedvenc (karácsonyi) borítóid?

8. Karácsony öröme - Mi a kedvenced a karácsonyban és /vagy melyek a kedvenc karácsonyi emlékeid?
Szeretem a karácsony minden részét - a készülődést, a díszítést, az ajándékcsomagolást :) (A kötelező jellegű ajándékkajtatást persze nem, de szívből szeretek ötletelni és beszerezni a kitalált dolgokat). Szeretem ilyenkor a fényeket, a város is egész más arcát mutatja - jó lenne ezeket a szépségeket a januári-februári depis időszakra is átlopni. 24-én pedig a családi rutin - szaloncukor kötözés, fadíszítés, ebéd utána meg nézünk egymásra, hogy akkor most már lehet? :D

2 megjegyzés:

  1. Üdv! Köszönöm, hogy megemlítettél :) Örömmel láttam, hogy Richard Paul Evans tetszett; én most olvastam tőle A karácsonyi dobozt, és a Hol lehet Noel-t is tervezem :)

    Tényleg gyönyörűek ezek a borítók is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nincs mit, örülök hogy rá találtam a blogodra. A karácsonyi doboz rám még vár! :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.